Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hoera Stewardess jarig!
Heerlijk vrolijke taart heb je gemaakt!!! Mooi gepuzzeld! Trouwens ook erg strak weer geworden!!!
Super strak in het pak die stewardes zeg.
Ik heb ook je album bekeken. Nou echt petje af hoor. Al je taarten zijn zeeeeeer mooi. Allemaal een genot om naar te kijken en vast ook om op te eten. (zonde hoor om die mooie creaties aan te moeten snijden)
Ellen
Errug mooi geworden!!!!
ja deze had ik al bekeken maar nog niet gereageerd hij is hartstikke leuk!
een echte blije stewardes(brede grijns ha ha)
wel leuk weer eens een heel nieuw thema! en super goed gepuzzeld.
sas
Deze is geweldig, hoe vind je die plaatjes toch steeds ! Echt goed !
Nou moe, ik zou toch zweren dat ik al op deze fantastische taart gereageerd had...:/
Nou, dan maar bij deze:
WAUW!! Heel erg mooi gemaakt!!
Super!:Y
Ik wil ook stewardess worden en dan zo'n taart krijgen! Hij is buitengewoon fantastisch!
He!!! Waar was deze taart toen ik tweebander werd bij onze nationale trots????:D Ik wil dat ook!! Wat een supertaart,ik word er helemaal blij van en krijg direct weer zin om te vliegen, "mag" gelukkig zondag weer,hoera!!
Waar heb je het plaatje gevonden,wil je me alsjeblieft een copie of link sturen?? Ik heb op 4 oktober een vergadering op SPL,en dit is natuurlijk een leuke binnenkomer,haha!!
Groetjes,
Nicole uit Haarlem!
P.s. Voor de niet luchtvaartkenners onder ons: Bij de KLM begin je met 1 zilveren streep op de mouw van je uniform,je hebt dan nog niet zoveel dienstjaren en staat aan boord in de economy class. Als je senioriteit oploopt,krijg je een 2e zilveren band op je mouw en mag je ook in de business class staan. 3 banden staat voor assistent purser en 4 banden is een purser,het hoogst haalbare vwb de cabine. Vandaar dus de naam!!
(Z)waanzinnig leuke taart!
Deze is origineel en erug vrolijk
Een van de origineelste van de afgelopen tijd en ook heel mooi gemaakt!
heel erg mooi!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hoera Stewardess jarig!