1

Onderwerp: Wie kan en wil mij helpen?

Hallo,

Ik wil graag mijn eerste taart gaan maken, maar ik heb geen flauw idee wat ik allemaal nodig ben.
Is er ook iets een pakket ofzo waar alles in zit en je gelijk aan de slag kunt gaan?
En anders kan iemand een lijstje of iets dergelijks voor me maken wat ik allemaal nodig ben?
Mijn zoontje word volgende week 7 jaar en ik wil graag iets speciaals voor hem gaan maken.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik heb er in elk geval super veel zin in!!!

Groetjes laura

2

Re: Wie kan en wil mij helpen?

Hallo Laura, welkom op het forum! Leuk dat je zo enthousiast bent :Y
Als je begint met de FAQ in het linker menu staat er al heel veel aan informatie. Verder heeft de webshop (www.deleukstetaartenshop.nl) diverse starterspakketten :)

Als je specifieke vragen hebt, stel ze gerust!!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

mijn advies is, daar heb ik namelijk heel veel aan gehad.
eerst goed kijken welke techniek je wil gaan doen. en wat voor soort taarten je wil bakken. pas op want je bent gelijk verslaafd!!!!! en alles uit de webshop is lekker en makelijk zeker de mixen!!!!

en dan langzaam aan alles gaan verzamelen.
hiihih heb pas twee taarten gemaakt( ivm met drukte thuuis) maar ben nog steeds druk aan het lezen hoe alles moet. en heb inmiddels al een kist vol met spullen. en vraag eens om je heen in je vriendenkring, sta je nog van te kijken wat iedereen heeft liggen.

groetjes manon
en veel bakplezier

4

Bedankt voor jullie antwoorden.
Ik was gisteravond nog even bij de welkoop en heb daar gelijk een pakje biscuitmix en banketbakkersroom gekocht..kon het niet laten hahaa.
Ik ga straks nog even op de webshop snuffelen. Hoe lang duurt het trouwens voor je het in huis hebt?
En waar kan ik het beste een taart mee vullen?

Groetjes Laura

5

Een taart kan met vanalles gevuld worden; zelf maak ik veel gebruik van

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag