Onderwerp: alle taartjes van de afgelopen 1 1/2 week
hoi allemaal,
stiekem af en toe gekeken maar de afgelopen weken weinig tijd gehad, en ook 6 weken camping zonder computer en oven was echt afkicken.
maar de schade ingehaald en ik gooi maar in 1 keer alles erop dan scheelt dat 1 bladzijde lezen voor een ieder hier.
bijna alle taartjes naar aanleiding van de treinen taart op het werk van man lief.
wel heel druk maar ach ik vind het zo leuk om te doen daar hebben we wel minder slaap voor over.
naar aanleinding van mijn man's verjaardag vrijdag thuiskomen alles moeten doen en zaterdag verjaardag pfoe was heftig.
deze nog even gemaakt voor het werk bewust heel rustig gehouden gevuld met bbr en aardbeien vlaai en vervolgens kwamen er veel opdrachten
gevuld met bokkepootjes en 4 vruchtenjam
gevuld met zwitserse room en 4 vruchten
gevuld met botercr. en 4 vruchten
gevuld met aardbeienjam en bokkepootjesvulling
en daar hoort een meptaart bij
en een schoenendoos met wandelschoen gevuld met mascarpone en kersen en chocolade mousse met stukjes chocolade, mijn schoonvader werd 72 alleen is mijn 7 heel onduidelijk (altijd bij deze set)
veel kijkplezier , nu weer even bakken voor morgen weer 2 opdracht taartjes
en met tips kom gerust hoor leer ik alleen maar van.
En voor alle taarten makers ze zijn weer super alle geposte taarten, menig banketbakker kan jaloers zijn op al deze creaties
gr monica
En mijn website is in de lucht www.monicake.nl