1

Onderwerp: boetseervoorbeeld cars auto'tjes

Ik mag voor volgend weekend weer een Cars taart maken.
Ik wil toch weer proberen zo;n landschap maken. het kindje waar het voor is kent m nog niet,dus ik denk dat ie wel met open armen ontvangen wordt.

De vorige keer heb ik echter van de moeder van de jarige een speciaal aangeschaft plastic autotje gekregen dat er op moest. NU wil ik proberen bliksem en evt een andere te boetseren.... (met een speeloedautotje in reserve denk ik maar)

heeft iemand nog tips, voorbeelden of een how-to??

Of foto's (close-up) van zijn/haar boetsersels?

Erika

2

Re: boetseervoorbeeld cars auto'tjes

zijn er dan mensen die in hun eigen album rondom fotos hebben..of stapsgewijze?

ik ga vandaag proberen te beginnen..dus als er nog tips binnenkomen....graag

3

ik heb gisteren ook een berg cars taart gemaakt, ik heb geen how to, of stappen voor je. ik heb in de taartparade gezocht en de diverse carstaarten uitgeprint en als voorbeelden erbij gehouden. en ik heb een zoon die gelukkig ook een bliksem heeft, dus die erbij, en ik was best tevreden. tom takel heb ik ook gemaakt maar die vond ik minder gelukt.

4

chokoala schreef:

Ik mag voor volgend weekend weer een Cars taart maken.
Ik wil toch weer proberen zo;n landschap maken. het kindje waar het voor is kent m nog niet,dus ik denk dat ie wel met open armen ontvangen wordt.

Ik moet ergens een serie hebben, maar kan de url niet vinden, heb wat rondgevraagd en heb deze voor je gekregen, misschien heb je er wat aan:
http://www.dragonsanddaffodils.com/imag … cqueen.jpg

I believe in Sandy Claws

5

granny en brigitte bedankt voor het alsnog reageren.
Ben vanmorgen toch maar begonnen, en ik moet zeggen...ik ben niet helemaal ontevreden. nu is iets roods dat op een autotje lijkt, met een bliksemschicht op de zijkant en oogjes al gauw Bliksme McQueen natuurlijk.

T ging trouwens om boetseren van een kleintje, geen grote 3d taart.

maar ik denk dat ie wel aardig is. Takel ga ik gewoon ook maar proberen, en als ie niet lukt, dan komt ie er gewoon niet op!!

Het scheelt ook dat deze ontvangers niets gewend zijn aan luxe kindertaarten. En dat ze, omdat ze hem wel zelf hebben gevraagd aan me, alleen de ingredienten vergoeden en ik me dus niet bezwaard voel als zn uiterlijk niet absoluut perfect is.

6

chokoala schreef:

T ging trouwens om boetseren van een kleintje, geen grote 3d taart.

Ze hebben deze nog voor me gepost, ik denk dat dit meer dan is wat je zoekt :
http://www.ultimatecake.se/bilder/07jul28a.jpg

I believe in Sandy Claws

7

dank je voor t zoeken granny. Bliksem is klaar., nu Takel nog...*slik*