Onderwerp: Daar zijn we weer !!!
Dag allemaal!
Nou nou, dat was afkicken hoor... 3 hele weken zonder taart EN zonder jullie. De vakantie was heerlijk; 3 weken kamperen in Kijkduin met lekker weer, gezellige kinderen en ik moet eerlijk zeggen: ik was er wel aan toe.
Natuurlijk heb ik wel aan jullie en het bakken gedacht. We waren zelfs in Amsterdam tijdens de 'cupcake-picknick'... helaas ontbrak het ons aan de tijd langs te komen. Wel jammer, nu ik de foto's heb gezien. Volgende keer ben ik er bij, hoe dan ook!
Het uitkijken is nu weer naar het evenement in oktober. In de zojuist ontvangen nieuwsbrief zag ik een mooie kortingsactie staan, dus daar kan ik me nu alweer lekker op gaan verheugen. Ik verheug me ook op de workshop die ik 1 oktober bij Wendy mag gaan volgen. Samen met Annemieke (Miekje) hoop ik wat 'fijne kneepjes van het vak' onder de knie te krijgen..
Jullie zijn druk geweest zeg! Wat een supermooie, prachtig afgewerkte, schitterend gedecoreerde, knap bedachte, geinige, lieve, ontroerende, spannende! en overheerlijk gevulde kunstwerken heb ik weer mogen aanschouwen!!!
Een dik vet groot compliment voor jullie, en driemaal 'petje af'!
Ook de telefoon en de email hebben tijdens onze afwezigheid niet stilgestaan. Maarliefst alweer 9 nieuwe bestellingen waarvan 4 voor de aankomende week.
Allereerst volgt hier de verjaardagstaart voor mijn schoonmoeder. Het is een kapsel gebakken in een, tijdens de vakantie nieuw verworven, vierkant blik. Hij is gevuld met 'mijn' aardbeienmousse en verse aardbeitjes.
www.taartenvankoenie.nl