1

Onderwerp: cars voor Ramon!!

Ik had eigenlijk een piratentaart als bestelling staan voor vandaag, maar niets zo veranderlijk als een mens: Ramon besloot dinsdag dat hij toch eigenlijk wel Cars wilde. Geen probleem, leuk! Omdat het kort dag was en ik ook nog 30 petit-fours mocht maken voor hen heb ik wel afgekeken voor het tafereel :o :O

de auto is niet helemaal met alle details voorzien, want daar had ik de tijd niet voor.Ben wel een heel eind gekomen! Ik heb hem zelf afgeleverd, en Ramon was er erg blij mee!

Hij is gevuld met aardbeienbavarois en zwitserse room...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KAUUM3CD.jpg

groetjes CIska

2

Re: cars voor Ramon!!

ik vind hem erg mooi..

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

3

Re: cars voor Ramon!!

Hallo Ciska,
Je vind hem zelf een heel eind komen? Nou wat mij betreft heef ie de finish makkelijk gehaald hoor! Vind hem voorla leuk omdat ie rond is (volgens mij zijn ze meestal vierkant/rechthoekig) Ook mooi dat je de horizon niet in een rechte lij hebt gemaakt :D :D

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl

4

Re: cars voor Ramon!!

Mooi zeg :Y, je hebt er door de uitstekende rotsen wat diepte in weten te krijgen: hij lijkt zo van de taart af komen te rijden!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

5

Re: cars voor Ramon!!

Ik vind hem prachtig! Leuk die steentjes en cactussen!

6

Re: cars voor Ramon!!

wat een prachtige taart!

ik functioneer alleen op suiker...

7

Re: cars voor Ramon!!

Een hele mooie taart!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

8

Re: cars voor Ramon!!

Heel mooi, ik mag binnenkort ook, dan kijk ik van jou weer af!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

9

Re: cars voor Ramon!!

Nou, heel mooi gelukt hoor! Blijft leuk cars!

10

Re: cars voor Ramon!!

Hij is dan ook echt heel tof en zeker zo op het laatst als veranderingetje (maak jij je plaatjes niet vooraf?)

11

Re: cars voor Ramon!!

Ook ik mag van de week een carstaart maken, en ben dus blij met zo'n leuk voorbeeld.

Groeten Dorien.

12

Re: cars voor Ramon!!

bedankt voor de compimenten!!

Karine, ik probeer dat wel eens , maar afgelopen week had ik ook een bruidstaart te maken en de week daarvoor 5 taarten, dus dan gaat in voren werken een beetje lastig... En de mensen zelf waren op vakantie tot begin vorige week, ik ging ervan uit dat het een boot zou worden dus dan is er sowieso niets te puzzelen... was eigenlijk wel blij met de verandering, had ik wat makkelijkers te maken na de drukt van de week ervoor...

Riteke, dat klopt ja, ik heb ze geloof ik ook alleen nog maar in het vierkant gezien!

gr ciska