Re: Fifi en haar bloemgieterhuisje
echt prachtig, ik heb deze morgen met de kids er nog naar gekeken en
een beetje vergeleken, echt prachtig gedaan!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Fifi en haar bloemgieterhuisje
echt prachtig, ik heb deze morgen met de kids er nog naar gekeken en
een beetje vergeleken, echt prachtig gedaan!
Práchtig, echt een kunstwerk!!!
WAAUUUWW wat een geweldige taart, volgende keer wel een how to he

oooooooh, wat is tie mooi! Ik vind fifi ook al zo lief, wat heb je haar goed gemaakt zeg! En de rest, prachtig gewoon! Je kunt er echt uuuuuren naar kijken. 
Deze is zzzzzzooooooooooooooooooooooooooooooo GAAF !!!!!! Ze zijn altijd al zo mooi maar werkelijk waar deze is echt FANTASTISCH !!!!!!!
ook hier is alles al gezegt. Maar ook ik vind hem helemaal super!! wat heb je dat
onwijs goed gedaan.
een geweldige taart zeg......hij is op de foto al helemaaaal te gek en dan zeg jij dat ie in het echt nog mooier is.....ik vind hem helemaal top...diep onder de indruk....
hoi hoi ik heb vandaag voor het eerst fifi op dvd gezien bij de kleien van mijn vriendin. (ik kende het niet). maar moet zeggen petje af hoor lijkt echt precies!!!!!
groetjes manon
Prachtig gewoon!!!! Ik moet nog heel veel oefenen zie ik wel!
Heb er echt geen woorden voor zo mooi en netjes prachtig
geweldig!
Ik had eerlijk gezegd nog nooit van Fifi gehoord.
Maar ik zat net vandaag het nieuwe speelboek van intertoys door te bladeren en daar zie ik ze ineens staan.
En als ik nou zo van het plaatje naar jou taart kijk zie je echt bijna geen verschil wat is dat knap gemaakt zeg, de taart dan he
:D:D.
Gr Martine
OOOHHHH sorry
zo'n mooie taart en ik kijk er overheen

Wat een werk moet dat geweest zijn zeg!
Petje af hoor Lara!!!!!
Lara, hij is echt heel mooi geworden. Ik weet dat ik spuit 11 ben
maar ik ben helaas niet meer zoveel hier vandaar. Ik hoorde bij de Picknick van je taart (uiteraard, van Wendy;)) maar ik wist niet welke taart ze bedoelde. Vandaag is voor mij het weekend begonnen
dus eindelijk eens tijd om te kijken naar je kunstwerk. En wat is hij mooi zeg! Wat een tijd heeft het gekost meid, dat waren echt een hoop uren.... ik ken het wel hoor, moeilijk om het sneller te doen en (dus) minder mooi, maar toch, op een gegeven moment kun je niet meer mooier kan dan een vorige taart omdat ze allemaal gewoon geweldig zijn!
Groetjes, Inge
Ik had hem al even gezien, nog geen tijd voor commentaar gehad.
Hij zo zo fantastisch super geweldig ! Maar ik vind al jouw taarten kunstwerkjes
:Y
Beetje laat maar ook ik vind hem helemaal geweldig, zo helemaal af tot in de kleine details en prachtig afgewerkt. Echt een super taart en zeker 1 om heel erg trots op te zijn. 
Ik vind hem helemaal geweldig. Het lijkt precies. Bijna zonde om hem aan te snijden.
Lieve Lara....
.... wat kan ik nou nog toevoegen? Drie pagina's vol lof...
Ja, ik weet het!!! Ik ben supertrots op je...
Als je het maar weet 
ongelovelijk dat dit een taart is! wat een kunstwerk!
hoi Lara,
complimenten!! en volgens mij ook super leuk om te maken
Hoi Lara,
Het is echt een superlieve en mooie taart zeg!!
Ik ben ook wat laat, een hele zomer 'afwezig' geweest!
Maar voor deze wil ik toch ook even terug keren in de tijd ...
Hij is PRACHTIG!!! Een kunstwerk in een museum waar je uren kan naar kijken en er rondom heen lopen om echt alle details goed te kunnen bestuderen!
Belofte aan mezelf: ooit, OOIT (!), wil ik ook zo goed worden als jij!!!
Groetjes,
Els
Hoi allemaal, nou ik ben er helemaal stil van....
wat een lieve reacties zeg, en zoveel nog wel...... Veel dank voor jullie lieve, ontroerende en grappige woorden!! :-)
wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwauaw wat mooi.
maak je gebruik van tylose ter versteviging?
Zeer knap gedaan en idd niet te onderscheiden van een topcake want deze is echt subliem....
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Fifi en haar bloemgieterhuisje