1

Onderwerp: opzoek naar een winnie the pooh

Hallo iedreen,
op de site zie ik altijd van die mooie geboetseerde poppetjes van marsepein, nou weet ik zeker dat ik dat zelf niet kan, dus wil ik er een kopen.
Weten jullie een winkel / webshop waar ik het kan kopen of kan ik bij een van jullie geboetseerde marsepein poppetjes bestellen??
Ik zou graag de fam Pooh willen met knorretje/iejoor/tijgertje en pooh zelf. voor boven op de taart van mn dochter (word 11nov) 1 jaar.

Ik hoor graag of jullie iets weten groetjes bianca

2

Re: opzoek naar een winnie the pooh

Volgens mij bestaan ze niet geboetseerd van marsepein om zo te kopen, dat zou je echt bij iemand moeten bestellen.

Als je laat weten waar je woont is er misschien iemand die in de buurt woont waar je ze kunt bestellen, of volg een workshop boetseren bij iemand en boetseer ze daar zelf!

3

bedankt voor je reactie, ik hoop dat ik ze dan bij iemand kan bestellen.
Ik woon in amsterdam dus hier mijn oproep kan iemand voor mijn pooh en zijn vriendjes boetseren van marsepein?????
Groetjes bianca

4

bianca1982 schreef:

bedankt voor je reactie, ik hoop dat ik ze dan bij iemand kan bestellen.
Ik woon in amsterdam dus hier mijn oproep kan iemand voor mijn pooh en zijn vriendjes boetseren van marsepein?????
Groetjes bianca

Ze zijn wel te koop maar of dat je ze in Nederland kunt kopen is mij niet bekend, ik weet dat Squires ze heeft en Piece of cake in Engeland, goedkoop zijn ze niet, wel vreselijk cute :)
http://www.squires-shop.com/cgi-bin/TLS … %20Figures
http://www.apieceofcakethame.co.uk/view … spx?cid=62
Ze hebben de kleintjes niet meer alleen nog maar de 60 grams soort

maar misschien is er iemand hier op de site te vinden die de pooh familie in de vingers heeft :))

I believe in Sandy Claws

5

Hallo Bianca,

Ik woon in biddinghuizen.
Als je wilt mag je me mailen.
Heb Winnie al een aantal keren gemaakt en ook een workshop gegeven in het maken van Winnie

groetjes Francisca