1

Onderwerp: Bingotaart

Gevuld met Banketbakkersroom en Aarbeienjam.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6PFZMSWB.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OATDEAOG.jpg
Ik had wel problemen met het fondant. Toen ik de taart over wou hevelen naar de doos, scheurde het fondant.
Iemand tips???
Wat doen jullie wanneer je zo`n bestelling hebt, en dit gebeurd. Toch afleveren? Korting? Opnieuw maken?
En wanneer weet je of fondant nog goed is? Het oranje is nog houdbaar tot nov 07, daar kan het toch niet aan liggen?

Groetjes Gonnie

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

2

Re: Bingotaart

Ojee, wel balen. ik werk nooit met fondant, zou misschien korting aanbieden :S
Wel een mooie taart hoor, scheurtje zie je haast niet!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

3

Re: Bingotaart

Dat is snel.... Jammer van de scheurtjes, verder heel leuk geworden!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

Re: Bingotaart

voorzichtig met een vochtige vinger kijken of je m nog dicht kunt wrijven. En anders hopen dat het niet opvalt.
Ik zag gister in n flits een tv bruiloft (weddingplanners) en en taart van de bakker, die had een afwerkrand onderaan, die niet helemaal lang genoeg was en scheef.........
Denk je echt dat iemand op de bruiloft dat heeft gezien, laat staan dat de bakker korting geeft.....nuh..geloof t niet...

5

Re: Bingotaart

Voorzichtiger overhevelen lijkt me... Maar de fondant zal ook wel een beetje droog geweest zijn als ik het zo zie.
Wel leuk gemaakt en verzonnen! Ik zou korting geven en/of proberen het nog een beetje weg te werken, desnoods met een dun rolletje fondant erover heen, of iets anders creatiefs... (?)

Ik heb tegenwoordig taartkartonnen (wel voor rond), maar ik ga gelijk geen taart meer maken zonder zo'n ding eronder (heb er dan ook 250, dus ik kan even voortbakken!) want dat is wel veeeeeel makkelijker overpakken! Stukken steviger, echt een aanrader.

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

6

Re: Bingotaart

Misschien een paar strookjes 'serpentine' aanbrengen voor het feestgevoel (en verbergen van de scheur)?

7

Re: Bingotaart

Wat een grote taart! Leuk gedaan :Y, jammer dat de fondant scheurde. Ik heb ook geen tips behalve inderdaad proberen de scheur weg te werken (of met natte vinger of met extra versiering).

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

8

Re: Bingotaart

Sarakim schreef:

Misschien een paar strookjes 'serpentine' aanbrengen voor het feestgevoel (en verbergen van de scheur)?

zou ik niet doen ....


maar bij bingo denk ik aan rijen OUDE tafels met oude mensjes rond, dus zo'n barst past er voor mij perfect bij!  :cool:

heel leuk bedacht!

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

9

Re: Bingotaart

Heel leuk ontwerp zeg!! En ja jammer van de scheur in het fondant maar goed kan gebeuren....

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

10

Re: Bingotaart

Een leuke taart! Wat vonden de ontvangers ervan?

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl