26

Re: Matrasdraak ;-)

Ooh, Lara, wat mooi zeg! Ik vind ze allebei super, zowel matras als draak!
Ik heb echt bewondering voor die knappe boetseertalenten hier!

Groetjes, Car 
Uno per Uno Workshops

27

Re: Matrasdraak ;-)

Heeel mooi!! Ik vind het matras vooral heel mooi, ik hou persoonlijk niet zo van draken, maar vind het vooral heel knap gemaakt :) :)

28

Re: Matrasdraak ;-)

zzzoooooooooooooooo dit is echt heel erg mooi gedaan die kun je zo naar disney sturen. echt heeeeelllll erggggggg mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


groetjes manon

29

Re: Matrasdraak ;-)

tjonge, ik heb nog nooit zo'n mooie en levensechte draak gezien en die matras wil ik ook wel kopen!

ik functioneer alleen op suiker...

30

Re: Matrasdraak ;-)

Oh, wat een prachttaart Lara. Petje af!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

31

Re: Matrasdraak ;-)

Lara het is weer helemaal geweldig! Ik heb gisteren van Wendy verhalen over je gehoord (alleen maar goeie hoor....) dus daarom een extra dikke PLUIM ;) !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

32

Re: Matrasdraak ;-)

Antoinette schreef:

Wat een kunstwerken lever jij af zeg!!!! Was die taart niet voor die jarige vriendin W te B ????????? Of heb ik het nu helemaal mis???

Ik heb hem op geslagen bij mijn favo's net als je andere taarten.!!!!!!

Hihihi, ik wist niet dat je mij zo'n vreselijke draak vond Antoinette? ;) :lol:
Maar nee, helaas, deze was niet voor mij. ;)

33

Re: Matrasdraak ;-)

Heel gaaf! Als een beddenwinkel dit zou zien, dan willen ze dit vast aan alle goede klanten geven.....misschien niet allemaal met een draak, maar dat is dan alleen maar vanwege de beeldvorming. Want je draak is super!

34 Laatst bewerkt door Antoinette (28-08-2007 10:28)

Re: Matrasdraak ;-)

wendy schreef:
Antoinette schreef:

Wat een kunstwerken lever jij af zeg!!!! Was die taart niet voor die jarige vriendin W te B ????????? Of heb ik het nu helemaal mis???

Ik heb hem op geslagen bij mijn favo's net als je andere taarten.!!!!!!

Hihihi, ik wist niet dat je mij zo'n vreselijke draak vond Antoinette? ;) :lol:
Maar nee, helaas, deze was niet voor mij. ;)

Nee hoor !!!!!! :lol: Je bent helemaal geen draak!! Maar je was ook jarig die dag!!!! En ik zie je helemaal vermoeid op en bed liggen en dan die verkoper aankijken als hij een opmerking maakt en dat jij dan denkt MANNN IK LIG NET LEKKER!!!!!!! Vandaar.

een lief draakje voor bij de stenen van Liam dat kan wel en dan neem jij dat bed  :lol: :)  :D :Y :cool:

Mooie outfit trouwens, mag ik je jurk een keer lenen? :lol: :D :Y
Ik vond hem bij jou al zo gaaf voor al die stof helemaal geweldig!!!!!

Pluk de dag!

35

Re: Matrasdraak ;-)

Bedankt allemaal weer voor jullie reacties! Ja, wij waren hier ook verbaasd hoor hoe de metamorfose van wortel tot draak gelukt was ;) :-D
M'n vriendin moest echt vreselijk lachen, en haar man zei maar de hele tijd dat ze er ook echt zo gevaarlijk uitzag in de winkel, de matras is al op maar de draak staat op de kast, die konden ze niet weg doen ;)
De matras is trouwens heel makkelijk te maken hoor, gewoon met de design wheeler van PME (dat staat op het doosje, weet niet hoe het in gewoon nederlands heet ;) ) de motiefjes er langs maken, randje erlangs van het kleipistool en klaar.
Oja, voor de erg nieuwsgierigen onder ons :-D, mijn vriendin zei dus toen de verkoper een heel verhaal begon op te houden dat ze niet goed lag :S en dat voor haar een hardere matras niet geschikt was, dat ze daar niet mee kon slapen....(toen ze daar om vroeg) etc etc.... "meneer, ik slaap al 41 jaar!" :lol: maar volgens haar man was het vooral de zeeeer duidelijke expressie erbij ;) :-D Maar goed, de meneer was stil en zij zijn maar naar huis gegaan :-D

Enne Antoinette, ik zou Wendy natuuuuurlijk nooooit een draak durven te geven ;) :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

36

Re: Matrasdraak ;-)

OOOOOOHHHH ik had je wortel ;) al gezien, maar toch nog even reageren hoor... ZUCHT... ZOOOOOOO GOED !!!!! En echt zo'n leuk verhaal :lol:

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

37

Re: Matrasdraak ;-)

Onwijs mooie en gave taart is dit, je matras is super, die ga ik lenen. ok?

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/