1

Onderwerp: Nog een nieuwe bakster

Hoi hoi,
Ik ben angela, 28 jaar en al jaren verslingerd aan koken en bakken (wilde patisier worden). De laatste tijd zie ik heel veel uit Amerika, en vind die gekleurde, vrolijke cupcakes geweldig! Ik heb 2 boeken over cupcakes besteld uit Amerika maar helaas is veel hier niet te verkrijgen (of ik kan het niet vinden) zoals Kahlua, chai tea powder en poppy seeds.
Ik heb vandaag net een bestelling binnen gekregen met leuke bakspulletjes en ik ga straks lekker aan de slag voor het eerst met rolfondant!
Ik woon in het midden van het land samen met mijn lieve vriend en halve dierentuin en naast bakken doe ik graag aan fotografie en scrappen.
Nog vragen? Stel ze gerust
groetjes
angela

Re: Nog een nieuwe bakster

Hoi Angela, welkom bij de club.
Ben wel benieuwd naar de taarten en cupcakes van jou, dus showtime.
En voor nieuwe sites, boeke en tips zijn we ook wel te porre, dus hou je niet in.

Groetjes Chantal

3

Re: Nog een nieuwe bakster

Welkom, en wat Chantal ook zegt. We zijn nieuwschierig hoor.
Showen die taarten en cupcakjes. Tips zijn voor iedereen welkom.
Groetjes Gonnie

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

4

Re: Nog een nieuwe bakster

Ik zal eens gaan graven in mijn archief hihi! Ik heb wel een paar websites maar zal even kijken of die hier toevallig al bekend zijn!

5

Re: Nog een nieuwe bakster

angela28 schreef:

Hoi hoi,
Ik ben angela, 28 jaar en al jaren verslingerd aan koken en bakken (wilde patisier worden). De laatste tijd zie ik heel veel uit Amerika, en vind die gekleurde, vrolijke cupcakes geweldig! Ik heb 2 boeken over cupcakes besteld uit Amerika maar helaas is veel hier niet te verkrijgen (of ik kan het niet vinden) zoals Kahlua, chai tea powder en poppy seeds.
Ik heb vandaag net een bestelling binnen gekregen met leuke bakspulletjes en ik ga straks lekker aan de slag voor het eerst met rolfondant!
Ik woon in het midden van het land samen met mijn lieve vriend en halve dierentuin en naast bakken doe ik graag aan fotografie en scrappen.
Nog vragen? Stel ze gerust
groetjes
angela

Kahlua is een likeur die je in een redelijk gesorteerde drankwinkel best zult vinden ik heb pas 2 flessen gekocht en ik woon op een dorp :) maar je kunt eht vervangen met een goede koffielikeur, poppyseed is maanzaad en ook goed verkrijgbaar. AH heeft kleine zakjes en iedere natuurwinkel heeft het in huis alsook molenwinkels, boerenbond/welkoop.
Chai thee is ook verkrijgbaar, zou je even op het net moeten kijken maar iedere theewinkel heeft het wel.

I believe in Sandy Claws

6

Re: Nog een nieuwe bakster

Hai Angela,
Welkom op het forum enne, voor als je het nog even gemist had, morgen is er een cupcake picknick in het amsterdamse bos. Dus als je echt cupcake gek bent.... ;) Kom lekker ook en breng dat gezellige gezin lekker mee. :D Wel 4 cc per persoon meenemen h

7

Re: Nog een nieuwe bakster

hoi hoi,
dank je granny voor de antwoorden! Poppy's zijn toch klaprozen? Nou goed in ieder geval kan ik weer even verder!!! dank je wel! H

8

Re: Nog een nieuwe bakster

angela28 schreef:

hoi hoi,
dank je granny voor de antwoorden! Poppy's zijn toch klaprozen? Nou goed in ieder geval kan ik weer even verder!!! dank je wel! H

I believe in Sandy Claws

9

Re: Nog een nieuwe bakster

hihi dank je wel voor de uitleg! Weer wat geleerd!

Re: Nog een nieuwe bakster

welkom bij de club!


saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

Berichten [ 10 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren