1

Onderwerp: Kan ik van iemand iets rode kleurstof kopen?

Hallo, Ik wil een taart bakken (eenmalig iets) en heb een klein beetje (voor halve taart) rode kleurstof nodig. En een puntje zwart. Heeft iemand iets wat ik kan overkopen? Uiteraar betaal ik dit en de p-ortokosten. Als ik het in de webshop bestel ben ik ongeveer 8 euro kwijt en dan ook nog de portokosten. Het is echt een eenmalig taartenbakplan!

Gr Manon

2

Re: Kan ik van iemand iets rode kleurstof kopen?

misschien handig als je erbij schrijft van waar je bent, misschien zit er iemand op het forum die twee  straten verder woont :o

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

3

zat ik ook net te denken, want je hebt maar zo weinig nodig, is een beetje moeilijk opsturen.

4

Ik dacht misschien in zo'n heel klein afsluitbaar zakje.
Ik woon in Wierden Overijssel. Ik werk in Hengelo.
Ik kan ook zo'n heel klein parfumproefje (lege) versturen misschien dat iemand het daar in kan doen? Uiteraard tegen betaling!!!

5

Nonkie schreef:

Ik dacht misschien in zo'n heel klein afsluitbaar zakje.
Ik woon in Wierden Overijssel. Ik werk in Hengelo.
Ik kan ook zo'n heel klein parfumproefje (lege) versturen misschien dat iemand het daar in kan doen? Uiteraard tegen betaling!!!

Ik kan je wat gel sturen en wat poeder, stuur mij je adresgegevens maar even als niemand mij is voor geweest naar cake@danuta.nl en ik hoef geen geld, maak gewoon de leukste taart die je kunt maken en geniet er van. :)

I believe in Sandy Claws