26

Re: De ultieme cupcake tips...

Ria (M.C.) schreef:

Als je je diploma banketbakker/patissier hebt, ben je dan van plan daar ook beroepsmatig iets mee te gaan doen, behalve de gegevens opslaan op je eigen "harde schijf"?

Natuurlijk heb ik ook even een kijkje genomen op je website. Engelstalige recepten en foto's zijn de eerste aanblik. Ik begrijp dat er binnenkort nog het een en ander toegevoegd wordt; hopelijk ook eenvoudige recepten en Nederlandstalige handleidingen. Ik houd dit zeker in de gaten.

Succes met je opleiding! Wij profiteren er allemaal van mee!

Oeps.....dat is gewoon een rommelwebsite waar ik dingen op knal voor de buitenlandse lijsten :))

Je moet deze hebben http://www.danuta.nl/in_de_keuken/index.html

Heb geduld want er komt nog veel meer maar we zijn net begonnen de boel op te zetten :)

Ik ben nu bezig met een tutorial (simpel) voor de Engelsen voor het puzzelen, dat is daar eigenlijk al heel lang uit de mode dus de revival daar kennen ze niet. (hier is het hot en daar was het vroeger hot :))

I believe in Sandy Claws

27

Granny. Ik heb ook even op je site geneusd. mooi hoor. En veel bruikbare tips erbij. Altijd welkom.
Waar ga je de opleiding doen? En is het een dagopleiding?
Zou dat hier in de buurt ook ergens te doen zijn?

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

28

Bakmams schreef:

Granny. Ik heb ook even op je site geneusd. mooi hoor. En veel bruikbare tips erbij. Altijd welkom.
Waar ga je de opleiding doen? En is het een dagopleiding?
Zou dat hier in de buurt ook ergens te doen zijn?

Gewoon bij een ROC (Breda Baronie college) dit jaar begon mijn dochter en had ik andere kosten zodat ik mijn wens even een jaar moet opschuiven.

Maar je kunt gewoon terecht op het MBO hoor, ik heb gebeld, gevraagd of er een leeftijdsprobleem was maar het wordt volwassenenonderwijs genoemd en wettelijk is er geen bovengrens :)

Ik ga waarschijnlijk de BOL doen, maar gezien mijn kennis etc heb ik kans dat ik 2 jaar in 1 kan stoppen maar dat wordt januari besproken want er is 1 knelpunt en dat is stageplaats...wie wil er een oud wijf in zijn of haar bakkerij :))

Je hebt 2 mogelijkheden, BOL en BBL bij de eerste is leren op school en later stage lopen (duurste ook, volledig schoolgeld) de laatste is minstens 20 uur werken bij een aangemelde leerplek per week en 1 dag school in de week (schoolgeld 200 euro per jaar plus boeken en examen geld)

I believe in Sandy Claws