1

Onderwerp: geen respect

hoi allemaal,

gisteren ruim 6 uur aan een trouwtaart gewerkt die....in de achterbak van een taxi verdween. Nu zou de rit maar 3 kwartier duren dus de kans dat de taart goed/mooi zou aankomen, schat ik niet erg hoog in.
Geregeld stappen er hier mensen de deur uit met een taart die meteen weer op de fiets springen. de mensen dan...niet de taart!!!
Ik snap dat niet. Het  zijn net kindjes die je de deur uit ziet gaan en de boze wereld behandeld ze zonder liefde.

weet iemand waar je in Nederland dozen kunt bestellen om barbietaarten in te vervoeren??

www.BouleSurprise.mijnalbums.nl

2

Re: geen respect

Ik snap je wel. Ik had laatst een taart die net even hoger was als de doos. De deksel zat er wel op, maar je mocht dus niet de deksel er goed op drukken! Mijn moeder zou hem meenemen en die m*ts pakt hem aan de zijkant, drukt zo die deksel naar beneden, terwijl ik het nog gezegd had. Oftewel, mijn taart had gewoon hardstikke plat en verpest kunnen zijn!

Taartbarbaren zijn het..................

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Sommige mensen weten gewoon

4

Wat een prachtig woord, taartbarbaren... Snap wat je bedoelt!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

5

kan geen beter woord verzinnen. Ik neem nu voor de zekerheid maar steeds een foto van de taart voordat ie de deur uitgaat. Als mensen gaan klagen....garantie tot aan de deur!

6

Ook als je een taart zelf gaat plaatsen op de feestplaats, altijd een foto nemen voor je weggaat, liefst met iemand ernaast die daar aanweizg is.

I believe in Sandy Claws

Ik heb dat gelukkig nog niet gehad. Als ze bij mij de deur uit moeten vragen ze het liefst of ik de taart in de auto wil zetten voor hun. En als ze dan wegrijden dan rijden ze of er een baby naast ze op de grond zit. Heel langzaam en bij elke hobbel en bobbel (en dat zijn er nogal veel hier) kijken ze of alles nog staat. Dus gelukkig nog geen taartbarbaren hier...

Mijn taartjes zijn ook te zien op: http://mamasas.mijnalbums.nl/

8

Wat dacht je trouwens als je een taart maakt voor je opa, stapeltaart. De bovenste komt op, de andere niet, maar die kan in de vriezer. Dan zeg je honderd keer dat die gewoon in de vriezer kan, ligt ie een week later nog in de koelkast! Er zat slagroom in, kon je echt niet langer bewaren.

Die kon dus zo de prullenbak in!

Daar breekt mijn hart gewoon bijna van. :( Zoveel werk, met liefde gemaakt en dan regelrecht naar de vuilnis.

9

Wat denken jullie hiervan......

iemand betaald 20 euro aan voor het maken van een pinguin iglotaart met naam! en komt hem dan niet ophalen....moet maar even gaan kijken want volgens mij heb ik hem nog ergens in de vriezer staan na zoveel maanden. Zo zonde van het werk. Ik wilde al een poster op het raam opplakken wat ze met winkeldieven ook doen :)

10

Als ze de taart al betaald hebben... lekker zelf opeten hahaha!

Tip: Plak sateprikkers in de doos (in elke hoek 1) en de deksel kan niet meer volledig naar beneden.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

11

Hey, goede tip! Voor de volgende keer dan maar.

12

katja schreef:

Wat denken jullie hiervan......

iemand betaald 20 euro aan voor het maken van een pinguin iglotaart met naam! en komt hem dan niet ophalen....moet maar even gaan kijken want volgens mij heb ik hem nog ergens in de vriezer staan na zoveel maanden. Zo zonde van het werk. Ik wilde al een poster op het raam opplakken wat ze met winkeldieven ook doen :)

Zolang het toch betaald is maakt het niet uit. Erger zou zijn niet betaald. Inderdaad lekker opeten! Of iemand cadeau geven?

13

ik begrijp nu nog beter hoe katja die deze topic begon zich voelde.
ik heb vanochtend de bruidstaart voor mijn schoonouders afgemaakt en afgeleverd. ik zette hem neer en er was niet eens tijd om een foto te maken, want de koffie moest geserveerd worden. ik vroeg nog heeft u gezien wat erop staat? ehhhhh ja foto's. en ik mijn zoon van 3 maar leren altijd netjes te bedanken en niet rits rats naar het volgende kadotje, zonder even te kijken wat je nu eigenlijk precies gehad hebt.