1 Laatst bewerkt door Ester (18-08-2007 11:06)

Onderwerp: Tweede taart maar nu met een puzzeltje

Tja had ik gisteren het kleine taartje als eerste moest de rest van al mijn beslag natuurlijk ook gebruikt worden.
Dit taartje is 22 cm doorsnede. Gevuld met botercreme, bokkenpootjesvulling, aardbeienjam en verse aardbeien.

Het puzzelen snap ik alleen nog niet helemaal. Moest m nu op zijn kop erop leggen want er zat geen beweging meer tussen de puzzel en het plastic.
Ik snap ook niet goed hoe jullie die stukjes aan elkaar krijgen, of had ik er een gehele onderlaag onder moeten leggen (maar dan wordt het zo dik...)

Ik heb het randje van een icing gemaakt want ik was vergeten dat roze niet aan de buitenkant mocht ivm de achtergrond.
Wat is dat lastig ! Moest zoveel kracht gebruiken om het eruit te krijgen dat een egale streep geen doen was.

Bloemetjes moesten er van mijn dochtertje wel op. Daar wordt Elmer de olifant blij van. OKE !

http://www.mijnalbum.nl/Foto-G4MBBREK.jpg


http://www.mijnalbum.nl/Foto-EP8SORPZ.jpg



Groetjes en graag advies !
Ester

2

Re: Tweede taart maar nu met een puzzeltje

Wat een leuk plaatje! Mooi gelukt hoor! Zo fleurig met al die kleurtjes :D

3

Re: Tweede taart maar nu met een puzzeltje

zo meteen een heel moeilijke plaatje uit gekozen.

Maar....................wel heel goed gelukt!!!!!!!!!!!! :)

groetjes marlies

4

Re: Tweede taart maar nu met een puzzeltje

Heel erg leuk zo de olifant!!

Wat je in elk geval zou kunnen doen is het plaatje even in de diepdries leggen, dan laat het plaatje makkelijker van het plastic los. Om de oor en benen beter te laten uitkomen zou je ook een zwart rasndje kunnen spuiten (tussen de benen), maar ik moet zeggen dat het er goed uitziet zo hoor!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

5

Re: Tweede taart maar nu met een puzzeltje

hoihoi


wat een mooie taart, hoe werkt dat met die puzzeltaarten?

groetjes manon

6

Re: Tweede taart maar nu met een puzzeltje

Leuk! Schattig, dat is een lief olifantje met al die kleurtjes! En die bloemetjes zijn ook superleuk erbij....

Ja, icing en ik zijn ook niet echt vriendjes, ik herken dat van dat kracht zetten en niet-rechte lijnen. Tenminste, ik herken dat ik je verhaal, niet op je taart. Daar zien de zwarte lijntjes er keurig recht uit!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

7

Re: Tweede taart maar nu met een puzzeltje

Echt superleuk en lief zeg dat olifantje met al die kleurtjes!! En ja bloemetjes maken een taart helemaal af, altijd ;) :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

8

Re: Tweede taart maar nu met een puzzeltje

Lekker vrolijk!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

9

Re: Tweede taart maar nu met een puzzeltje

Dat noem ik een puzzel, misschien niet zo groot, maar wat een hoop 'stukjes' :Y ! Knap gedaan!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

10

Re: Tweede taart maar nu met een puzzeltje

Hee, dat is toch Elmer (of Edgar, kan het boekje zo snel niet vinden). Leuk! Wat een werk al die gekleurde vlakjes, heel mooi geworden :Y!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

11

Re: Tweede taart maar nu met een puzzeltje

Ik herken Elmer meteen. Goed gedaan !

12

Re: Tweede taart maar nu met een puzzeltje

Wat leuk zeg! Zit mooi in elkaar!