1

Onderwerp: vulling met hazelnoot pasta?

Wie heeft er ervaring met een lekkere vulling met hazelnoot pasta??

Zelf kwam ik al op slagroom met pasta erdoor, maar dit zakt misschien een beetje snel in?
Of botercreme met pasta, maar dat is misschien een beetje massief?

Het is voor een taart voor de verjaardag van onze jongste, die eet de twee kleuren pasta elke dag op zijn brood (in combi met pindakaas, maar dat leek me voor een taart weer wat minder!), dus dat vindt -ie in ieder geval lekker!

Wie heeft er ervaringen en/of nog niet geprobeerde recepten?
Graag!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

2

Re: vulling met hazelnoot pasta?

Ik gebruik ook hazelnoot pasta gewoon door de botercreme heerlijk!!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

Nutella door de botercreme, het leek mij niks. Maar na het 1x te hebben geprobeerd ben ik verkocht! Zelfs een lepel nutella zo uit de pot is dan lang zo lekker niet meer...

Mijn taartjes zijn ook te zien op: http://mamasas.mijnalbums.nl/

4

Kan inderdaad prima met botercreme. En ik heb eens een laagje chocomousse gecombineerd met een laagje pindakaas. Dat was echt superlekker! Een beetje als snickers. Kinderen zijn er dol op. Misschien de helft van de taart??

Succes!!

5

Haaai!

Nou net mijn chocolade kapseltje gevuld met botercreme met een paar eetlepels van onze zoon's favo-pasta. En het is inderdaad heel lekker! Valt me niks tegen en ik ben geen praline-fan, maar dit lust ik wel!
De pindakaas heb ik toch niet aangedurfd, flauw he?!

Nu nog bekleden, maar ik kwam er net achter dat mijn witte marshmellows bijna op zijn en ik wil lichtblauw maken en dat lukt niet met de roze!

Het wordt een Sonic (The Hedgehog) taart, binnenkort in de show-off als er geen rare dingen gebeuren....

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !