Onderwerp: Foam mat
Gebruiken jullie voor het vormen van bloemen (blaadjes)ook zo'n bloemen foam mat of kun je daar ook een andere soort van zacht materiaal voor gebruiken??
Groetjes Darlene
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Foam mat
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gebruiken jullie voor het vormen van bloemen (blaadjes)ook zo'n bloemen foam mat of kun je daar ook een andere soort van zacht materiaal voor gebruiken??
Groetjes Darlene
Een nieuw (schuur)sponsje gaat ook goed!
Hoi Darlene,
De foam pads die we hebben zijn een stuk steviger dan een schuursponsje hoor. Als het alleen gaat om drogen kan het inderdaad ook op zoiets, of een grote badspons, maar als je wilt "frillen" zoals mooie dunne randjes, is zo'n foam pad weer handiger. Je moet het meer zien als zo'n plank waar ze in het zwembad mee oefenen, kleiner en dan zonder struktuur, dus mooi glad. Ik hoop dat ik zo een beetje duidelijk ben
Groetjes, Inge
Of je koopt een knutselrubber en plakt er een paar op elkaar. Ik vind het prima werken voor de frill enzo.
ik heb zo'n matje gekocht om mee in de tuin te werken (lijkt op een kleine zwemplank) maar nog niet uitgetest...
Ik vond in de kamer van mijn dochter een matje om mee te prikken (geloof ik, hij was zwart niet grijs) dat was heel glad van structuur en lekker zacht. Ideaal voor frilwerk, volgens mij.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Foam mat