1

Onderwerp: bedankt!

Via het kinderziekenhuis van onze kinderen hebben we een uitnodiging gekregen voor een verwenweek door  'stichting tante lenie' (http://www.stichtingtantelenie.nl/). We gaan er morgen heen en deze taart is voor alle vrijwilligers die ons een geweldige week gaan bezorgen. Op de koffer 3 smiles: onze kids! Het hoedje is van Klown Kweenie die de week gaat opleuken...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LMWWTBU6.jpg
Op de foto lijkt de koffer linksbovenin diker: dit heb ik in het echt niet eerder gezien!

2

Re: bedankt!

Mooie koffer en een mooi gebaar! Geniet van de verwenweek en sterkte met je kinderen. 
En eh dat van die bobbel valt niet echt op hoor: koffers, zeker die leren, zijn nooit gelijk (gewoon aan de ene kant iets voller dan aan de andere ;) )

Groetjes,
Annelies

3

Re: bedankt!

Mooie tas,koffer.
Fijne week toegewenst, en genieten.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

4

Re: bedankt!

Wat leuk om zo de vakantie te beginnen, geniet ervan! Prachtige koffer en gezellig beplakt!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Re: bedankt!

hele mooie koffer..enne geniet van jullie week verwennerij :D

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

6

Re: bedankt!

Wat ontzettend leuk gedaan!!!!  Zoiets hoop ik ooit eens te kunnen maken.

Vraag me af waar je de koffer mee gevuld hebt??

Gr. Sammy

7 Laatst bewerkt door proefje (12-08-2007 16:39)

Re: bedankt!

o ja hij is gevuld met aardbeien jam en zwitsterse room: simpel en door iedereen geliefd!

8

Re: bedankt!

Prachtig uitgevoerd!
Geniet van de week!

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

9

Re: bedankt!

Wat leuk dat jullie mee mogen! Op de school waar ik  werk hebben we vorig jaar een braderie gehouden voor de stichting en op de dia's was te zien dat het een heel goed doel is! Geniet er van en ik denk dat ze deze prachtige koffer zeker zullen waarderen!

10

Re: bedankt!

Een erg mooi koffer!! Een hele fijne week!!

11

Re: bedankt!

mooie koffer zeg! daar zullen de mensen blij mee zijn, zo'n leuk gebaar!veel plezier gewenst samen!

gr ciska

12

Re: bedankt!

Prachtige koffer.... Geniet lekker ervan en laat jullie verwennen!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.