1

Onderwerp: puzzelplaatje uitsnijden

Meiden, waar snijden jullie mee? Want dat is mijn grootste probleem, weet hoe ik moet puzzelen en uitsnijden, maar krijg nooit mooie snijlijnen, iemand tips?

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

2

Re: puzzelplaatje uitsnijden

Hoi Sabine,

Ik snij zelf de rechte stukken met een mesje (ik gebruik zelf graag die van FMM, de knive/scriber tool) en als ik iets met rondingen moet maken gebruik ik de cutting wheels. Toen ik net begon sneed ik met een aardappelschilmesje, maar dat blijft veel meer plakken. Een oplossing vond ik ook het snijden met een mesje van bijv. de kinderklei, alleen is dit meestal niet zo scherp. Dus dat is daarvan een minpuntje.

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

3

ik doe het eigenlijk ook zoals inge het doet, werkt perfect

4

Thx meiden, staat weer klaar voor de volgende bestelling. Inge, fijn dat je weer veilig terug bent van vakantie, hoop dat je een geweldige tijd hebt gehad!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

5

Ik gebruik een aardappelschilmesje en het cuttingweel. Ik heb de knive/scriber tool ook maar ik vind juist het aardappelschilmesje prettiger. Vooral als ie goed scherp is.

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

6 Laatst bewerkt door Carina (10-08-2007 22:38)

Weer wat geleerd ;) ! Goeie vraag Bien :)

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

7

Ik gebruik naast de dingen die Inge ook gebruikt ook nog een heel klein puntig hobbyschaartje (echt super handig voor het priegelwerk) en soms snij ik stukjes met een paletmesje (die is lekker dun en plat)

Groetjes Nicole

8

Stanley mesje en ook een hobby schaartje. Het mesje van het stanley mes moet wel snel vervangen worden, na het afwassen moet je ze gelijk afdrogen en dan nog roest ie.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

9

Ik heb een scrapbookmesje met een vrij lange punt, waar het heel goed mee gaat!
Maar voor de ronde vormen lijkt me de cutting wheels wel handiger, moet nu toch altijd een beetje bijvormen.