1

Onderwerp: hier kan je zelfs slapen

Ik weet niet of jullie deze al kennen (vast wel) maar hij is zo leuk!
detaart.com
cakeaffair.nl
caribbeansoulfood.nl
die laatste twee kennen jullie vast ook al maar ik zat me te vervelen.
groetjes van mariska

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

2

Re: hier kan je zelfs slapen

Via een tip op dit forum hadden we onze bruidstaart besteld bij ******* maar dit was een REGELRECHTE RAMP!!!!
Ze hebben ons heel erg laten zitten door ruim twee uur te laat te arriveren. Bovendien was de glazuurlaag ingezakt waardoor het geheel er niet meer uitzag.

We stonden behoorlijk voor gek voor onze gasten en hebben achteraf niet eens excuses mogen ontvangen!

3

Andrew schreef:

Via een tip op dit forum hadden we onze bruidstaart besteld bij ****** maar dit was een REGELRECHTE RAMP!!!!
Ze hebben ons heel erg laten zitten door ruim twee uur te laat te arriveren. Bovendien was de glazuurlaag ingezakt waardoor het geheel er niet meer uitzag.

We stonden behoorlijk voor gek voor onze gasten en hebben achteraf niet eens excuses mogen ontvangen!

???

4

Website gecensureerd; daar doen we hier niet aan en al helemaal niet in een topic uit de oertijd :/

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Marianne schreef:

uit de oertijd :/

poeh ben ik al zo oud :lol:

dank je voor het censureren ik voelde me al verantwoordelijk al kom ik uit de oertijd

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

6

maris18 schreef:
Marianne schreef:

uit de oertijd :/

poeh ben ik al zo oud :lol:

Wil je serieus dat ik hier ook antwoord op geef? :+

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com