1 Laatst bewerkt door @ngelique (10-08-2007 15:19)

Onderwerp: Roosjes van kauwgom

Ik ben ook regelmatig ideeen aan het opdoen op de site van Cake Central, en daar kwam ik het volgende tegen:
Roosjes van kauwgom !!!
Ik heb ze natuurlijk meteen uitgeprobeerd, en dit is mijn resultaat:

http://www.mijnalbum.nl/Foto=8M4YPZKK

Per roosje heb ik 1 stukje Bubblicious kauwgom gebruikt (nee, niet eerst uitkauwen, maar gewoon direct uit het papiertje), en daar hield ik nog een klein beetje van over.
Het was redelijk makkelijk om uit te rollen, gewoon op keukenzeil, en dan bovenop het stukje kauwgom een velletje bakpapier, en dan rollen maar! Ik heb een petal rose cutter, en zo kan je heel gemakkelijk een roosje maken.
Ik vond het wel een leuk idee, wie weet hebben jullie er ook iets aan!

Groetjes Angelique

2

Re: Roosjes van kauwgom

:D grappig! erg leuk bedacht, ga binnekort ook eens uitproberen maar :Y

3

Vind ze heel mooi maar voor op een taart lijkt het me niet zo'n succes :D :D

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

4

Ik begin er niet aan. Dan ben ik bezig en onder mijn handen zullen ze ook weer tegelijker tijd verdwijnen. :-D

Wel een erg leuk resultaat en idee! Wie zou daar nu op komen?

5

Oh wat een leuk ideetje, is echt iets voor de bakkersdag op het kinderdagverblijf ! Kunnen de kinderen echt niet vanaf blijven :S

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

6

Wat een grappig idee! Ik kan me voorstellen dat dit voor een kindertaart/feestje wel een groots succes kan zijn :Y

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl

7

Hihi...ik denk dat dat een heel leuk idee is voor op cupcakes ofzo..Wel er even duidelijk bijzeggen dat het kaugum is, en dat ze m er even naast leggen..
Er is niets zo smerig als kaugom kauwen met koek of cake in je mond.

Ik ga me er niet aan wagen, want ik heb een mega kaugum antipathie...Als ik het alleen al ruik dan wordt ik opstandig. Ik kan nl niet tegen het gesmek, en zowel mn man als mn kinderen kauwen zicht en hoor baar...JUK

8

heee..wat een leuk idee....is echt iets om samen met kinderen te doen..ik ga volgende week bij een vriendin een kinderfeestje doen,.....dit idee neem ik mee....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl