1

Onderwerp: fondant kleuren

hallo

ik weet dat er hier al vaker wat over gevraagd is (heb de zoekfunctie al geprobeerd) maar ik ben er nog steeds niet helemaal uit. ik wil fondant zwart kleuren maar het lukt niet het blijft grijs. ik las hier een tip van iemand (weet effe niet meer van wie) om het eerst bruin te kleuren en dan kan je het veel makkelijker zwart kleuren...nou dat gaat voor mij niet op hoor...het blijft toch een bruine gloed houden vind ik dan. is er niemand met de gouden tip??

groetjes samira
mijn taartjes

Re: fondant kleuren

Mij lukte het ook niet om het mooi zwart te krijgen,ook niet als ik icing of botercreme maakte,ik ben maar overgestapt op gekochte zwarte fondant hier bij de webshop!!
Groetjes Darlene

3

Dat is ook de enige kleur die ik zo koop, zwart. Zelf kleuren blijft gewoon lastig.

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

4

Ja fondant wordt moeilijk ECHT zwart....

Ik heb alleen nog maarmarsepein zwart gekleurd met intensieve zwarte kleurstof en dat gaat goed (voor kleine stukjes in elk geval wel)
Als je echt grote stukken zwart wilt hebben zou ik ook gewoon zwarte fondant kopen.
Dat heb ik ook met rood gedaan en dan heb je echt zwart en rood.

5

aha... dus als ik het goed begrijp is het of marsepein kleuren of kant en klare zwarte fondant kopen. oke...ook dat gaat dan op mijn lijstje voor de volgende bestelling
bedankt voor de antwoorden

groetjes samira
mijn taartjes