1

Onderwerp: Oeps weer wat te vragen!!

Hoi hoi,

De vragen:
* ik heb met bescuitmix van de webshop een chocotaart gemaakt maar die was echt droog. Is dat erg? Ik dacht als ik hem ga vullen valt het wel mee....... maarja als het niet zo hoort hebben jullie dan tips?
* Ik heb een kleuren potje van SK gebruikt voor fondant en van wilton. De kleuren zijn heel mooi, maar ik had ergens gelezen dat je mond ervan kleurt?  Bij welk merk was dat of bij welk produkt was dat?
* Kan je die fondant die nu open is(van ballina) nu bewaren? Zo ja hoe?

Alvast w

2

Re: Oeps weer wat te vragen!!

vraag 1: als je hem te droog vind kun je er iets meer water bij doen

vraag 2: Meestal verkleurd je mond alleen bij zwart omdat je daar best veel van gebruikt

vraag3: luchtdicht verpakken en je kan het nog gewoon bewaren!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

3 Laatst bewerkt door Bloem14 (10-08-2007 06:28)

Thanks daar kan ik wat mee!! Alleen over het kleuren? Gebruikt u ook SK? ik vond daar de kleurb groen mooier, maar heb op het forum bij iemand gelezen dat ze in de mond kleuren. Nou kan ik die reacties niet meer vinden. Ik wil een poker taart makewn dus de fondant eroverheen wordt groen van sk. Kan iemand die ook SK mij gerust stellen??

Bedankt voor het helpen!!
Groetjes
Cathelijne

PS ik heb wel wat zwart gebruikt; dus zal extra op het drinken letten dan gaat het hopelijk snel weg!!

4

als je biscuit te droog is moet je hem tremperen met suikersiroop : 50gram suiker met 50 gram water in een pannetje aan de kook brengen, laten afkoelen en dan met een borsteltje de biscuit deppen, zo wordt hij minder droog.

ik gebruik SK, wilton en spectrum en het is me nog nooit gebeurd dat iemand een gekleurde mond had hoor.

en fondant bewaren doe ik altijd zo : plastic folie er over en dan nog in plastic zakjes.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010