1

Onderwerp: kleuren botercreme

Hallo,

Ik ben dus met mijn 1ste cupcakeboeket bezig, maar kan ik de botercreme kleuren? zo ja hoe en wanneer, Ik heb de mix uit de shop en de boter mag nu bijna bij de stijve mix.... ik heb de pastelkleuren van Wilton voor icing kan ik die hiervoor gebruiken>

Alvast bedankt,

Groetjes Diana

HELP                   HELP                       HELP                       HELP

2 Laatst bewerkt door moe45 (30-06-2007 23:52)

Re: kleuren botercreme

Hoi muis             Je mag je botercreme  kleuren als het klaar is voor gebruik. :Y

3

kan je botercreme,dus kant en klare cupcakes invriezen?

4

botercr

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

5

Mijn fam. vind botercreme niet lekker en de royal icing word heel hard. Wat kan je er dan bovenop doen als je een cup cake boeket wil maken?

6

Als je wat glycerine (apotheek) door je royal icing doet blijft het zacht...

Misschien marsepeinen bloemen en dan eronder voor het plakken ipv botercreme chocoladepasta of jam... Ik heb me laten vertellen dat het ook met honing of appelstroop kan maar dat heb ik zelf nog niet geprobeerd.

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

7

Heel erg bedankt voor de tips. Ik ben nml. nog een echte beginneling.
Gr Marjon

8

Ik sluit even bij je vraag aan want mijn eerste poging om botercreme te kleuren was helaas geen succes. Ik wilde het rood hebben maar voordat het een beetje kleur had (oranje, het werd niet echt rood) zat er een heel vies smaakje aan! Blij dat ik het even getest had.. ;)
Daarna nog een keer blauw geprobeerd, maar kreeg niet echt een egale kleur. Mixen jullie de botercreme nog met de kleurstof?

9

Mijn botercreme word erg Tja klonterig ofzo als ik het kleur!

Mijn taarten zien?? Kijk dan op www.cakecompany.nl