1

Onderwerp: Welk Rolfondant uit de webshop is het lekkerste?

Ik wil graag Rolfondant gaan bestellen uit de webshop, maar je kan er meerdere kopen. Welke is het lekkerste?

2 Laatst bewerkt door Lara M. (07-08-2007 09:07)

Re: Welk Rolfondant uit de webshop is het lekkerste?

Ja, dat is dus heel persoonlijk :-) Ik lust zelf alleen de Ballina sugarpaste maar vind die niet zo makkelijk om mee te werken, het blijft vrij zacht maar volgens mij werken er wel een hoop mensen op het forum mee (en die klagen dus niet ;) ). De RegalIce vind ik wat makkelijker werken dan de PettinIce maar ik heb nu de PettinIce in emmers en die is wel wat zachter en soepeler dan die van 1 kilo (ja heel raar, ik weet het ;) ).
Misschien dat andere nog even hier hun eigen mening kunnen toevoegen .... want tja ik werk eigenlijk gewoon het liefst met marsepein (en vind dat ook het lekkerst) :-)

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

3

Dat vind ik dus ook.... ik gebruik de Ballina sugarpaste (de lekkerste naar mijn idee)maar wel meer veel poedersuiker... de REgalice werkt prettiger maar vind ik niet erg lekker ruiken (naar azijn) de geur wordt wel minder en het smaakt er helemaal niet naar. Ik werkt ook het liefste met marsepein!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

4

Ik heb alle soorten en smaken inmiddels gebruikt, maar in vind de Mashmellow Fondant die ik laatst via een mede-forummer gekocht heb het allerfijnst om mee te werken, het allerfijnst ruiken en het allerlekkerst om te eten...

Maar... ik weet absoluut niet waar zij deze MMF gekocht heeft...

Als een hele goeie tweede staat bij mij de webshop marsepein...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

5

Ik sluit me aan bij Marlies & Lara: Ballina is het lekkerst, RegalIce werkt het prettigst.
Ik ga nog eens uitproberen of een mix daarvan wat is ;)
Zelf gebruik ik liever geen marsepein (vind het ook niet het lekkerste), maar begin er ondertussen aardig mee overweg te kunnen.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

IK werk altijd met marsefond de marsepein van de webshop meng ik een op een met pettinice.
het werkt prettig en de smaak is dus een lichte amandel smaak.
het fijne vind ik dat het snel droogd het wordt dus een beetje stevig waardoor de taart er goed strak uit blijft zien.het plakt en zweet minder dan marsepein alleen en iedereen lust het zelfs de mensen die geen marsepein lusten.
saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!