Re: Babyschoentjes
heel mooi gedaan en zo strak die schoentjes wat heb je erin gedaan om ze te drogen dat ze mooi bol blijven staan?
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Babyschoentjes
heel mooi gedaan en zo strak die schoentjes wat heb je erin gedaan om ze te drogen dat ze mooi bol blijven staan?
ik heb natuurlijk gelijk gekeken op de site, en het werkt.
super bedacht echt weer zo'n taart die je bijna niet durft aan te snijden !!
Supermooi gedaan. Ik vind die schoentjes ook erg leuk en mooi gelukt. Echt een heel leuk geheel zo. Groetjes Natasja
Erg schattig met die kleurtjes en lieve schoentjes!
ohhh wat zijn die schoentjes schetig!! Echt geweldig!
keitof en al bedankt voor dt tip van de beschrijving ...heb hem meteen opgeslagen
Wauw...... geen woorden voor.
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
Helemaal terecht dat deze taart nu al twee bladzijdes vol complimentjes heeft! Wat een beauty!
zucht.................wauw.................prachtig.............zucht............................................
Ben het met al mijn voorgangsters eens: Dit is een geweldig mooie taart!!
Wat ontzettend schattig!!! Het geheel is ook helemaal prachtig!
Ik heb hem opgeslagen! Wat een schattige taart! En kun je voor ons geen how-to maken *)
dat is een hele lieve taart geworden, en de schoentjes zijn erg goed gelukt!
die kleine bloemetjes doen het altijd goed vind ik.
Ja, wat een schatjes zo zeg die schoentjes, en je taart ook, heel lief geworden!!
Heel schattig!!
@ngelique, bedankt voor de link!! Ik ga het meteen proberen...Ik heb de taart ook meteen opgeslagen Haahah..
Geweldige taart
gr angelique
oh( smelt) wat lief!!
en goed gelukt dus!!
Ooooh wat een prachtige lieve taart zo met die schoentjes!!! Is weer eens wat anders Echt h
Echt een prachtige taart. En de schoentjes zijn superlief.
Hoe krijg jij eigenlijk zo'n mooie letters op je taart?
Groetjes,
Peggy
Wat een supper schattige schoentjes!!! En heel lief met de bloemetjes.
Leuk geworden! Echt heel schattig.
Ben benieuwd naar het patroon..
Groetjes Bea
Heel erg leuk gedaan!! Schoentjes zien er ook erg strak uit!
Ik weet al wat mn volgende babytaart gaat worden..
Ik heb de babyschoenen net uitgeprobeerd! Ik zal er zo snel mogelijk een foto van laten zien. En die patronen zijn superhandig, bedankt!
Ik heb marshmellowfondant gebruikt voor de schoentjes, en ik heb er niets voor versteviging in gedaan. Ik heb de vetertjes pas gemaakt nadat de schoentjes waren gedroogd, en ook heb ik de schoentjes pas beschilderd nadat ze stevig waren.
Je zou evt wat plastic huishoudfolie als versteviging kunnen gebruiken, deze in balletjes rollen, en in het schoentje leggen totdat ze zijn uitgehard.
Bedankt voor alle leuke reacties!!!
Groetjes Angelique
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Babyschoentjes