Onderwerp: klein stapeltaartje voor klein meisje
Een stapeltaartje voor de 2 de verjaardag van mijn Keridwen Had last van gescheurde marsepein, dus het ziet er allemaal wat hobbelig uit...
Vanessa
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » klein stapeltaartje voor klein meisje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een stapeltaartje voor de 2 de verjaardag van mijn Keridwen Had last van gescheurde marsepein, dus het ziet er allemaal wat hobbelig uit...
Nou ik vind het juist een leuk effect hebben. Echt mooi hoor!!
wow.een stapel in 1 keer bekleed?? dat is een uitdaging!@!
t eflje is geweldig....
Ach wat een schatje(s)!!!!
De taart is ook hartstikke gaaf!
Knap werk; in 1 keer bekleed!
Je elfje is ook zooo lief!!
Alles, maar dan ook alles aan dit verhaal vind ik prachtig:
- je dochter... is zoooo mooi....
- je taart... is zo gewaagd: in een keer bekleden! Wauw, wauw, wauw!!
- je taartschaal: wat een schitterend exemplaar...
- het elfje: bijna net zo mooi als je dochter...
Ben nu nog naar twee dingen benieuwd: wat is de vulling van deze stapel en waar komen toch de namen van je kinderen vandaag, en niet te vergeten: hoe spreek je dat nou uit???
vindt hem leuk
wat een leuk idee om het zo te bekleden.
Bedankt allemaal, nog even op de vraagjes antwoorden
Alles, maar dan ook alles aan dit verhaal vind ik prachtig:
- je dochter... is zoooo mooi....
Dank je wel, dat zal ze graag horen :-)
- je taart... is zo gewaagd: in een keer bekleden! Wauw, wauw, wauw!!
Tja, aan durf ontbreekt het mij zelden, heb meer een probleem met tijd
- je taartschaal: wat een schitterend exemplaar...
Komt uit de Blokker of Casa, tijdens de solden van vorig jaar denk ik, heeft amper 2 of 3 euro gekost.
- het elfje: bijna net zo mooi als je dochter...
Het elfje vond ik ook leuk, dat staat nu nog steeds in de keuken, in de hoop dat het zal drogen en dat ik het kan bijhouden
Ben nu nog naar twee dingen benieuwd: wat is de vulling van deze stapel en waar komen toch de namen van je kinderen vandaag, en niet te vergeten: hoe spreek je dat nou uit???
Er waren denk ik 2 vullingen: eentje met mascarpone en mandarijntjes, de andere was mascarpone, honing en bresiliennenootjes mjam
De namen zijn Bretoens van Keltische oorsprong. Drenig spreek je uit met een korte 'e' en i - g zoals in Igor. Het is een naam die afgeleid werd van Aodren, een Bretoense prins. Keridwen is met lange 'e' en je spreekt gewoon alle letters uit. Keridwen is de Bretoense godin van de dichtkunst
Wat een lieve taart!!! En de jarige is ookal zo´n schatje!!!
Twee schatjes op de foto met beide een liefelijke lach ...jouw dag kon vast niet meer stuk!!! Mooie taart
heel erg mooi gedaan zeg!!
En een stapeltaart in een keer bekleden...zucht dat doe ik nog maar ff niet
Koenie...die taartplateau's hebben ze ook vaak bij de action 2,95 geloof ik daar!!!!
wat een ontzettend schattig elfje (en je dochter ook trouwens). Leuk hoor
Wat lief allemaal! Mooie kleurtjes en schattig elfje...
Groetjes Ingrid
Het elfje ziet er goed uit!! En in
De hele stapel in 1x bekleed, ik had het nooit aangedurfd en vind het knap dat het nog zo gelukt is! Zijn je kleine versieringen van ouwel gestanst? Geeft een heel leuk effect!
Het snoetje van je meisje zegt 1000x meer dan wat over je elfje kan zeggen.....
Een supertaart en een prachtige foto van je dochtertje (en bijzonder mooie namen)
Wat een geweldige foto, die laatste. Het lijkt wel of ze het feetje herkent!
Wat een superlief elfje zeg, en dat dat koppie van je dochter erbij, om te smelten!! En heel gaaf zo die taart in 1keer bekleedt, ziet er trouwens mooi uit hoor!!
Een elfje voor een elfje.
Heel lief en mooi.
Wat een schattig poppetje!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » klein stapeltaartje voor klein meisje