1

Onderwerp: carstaart eveneens gejat

Ik wilde deze taart niet showen, omdat hij volledig gejat is. En jullie weten ook wel hoe ik over de autootjes dacht (niet zo lief dus :D).
Maar ik moet even mijn speciale leveranciers vermelden: Koenie en Lara (M). Bedankt voor jullie hulp en bedankt Tom Poes voor het aanbod, maar ik was al voorzien.
Nou ja, origineel is hij niet zullen we maar zeggen... :O
http://www.mijnalbum.nl/Foto-8RF4GKMO.jpg

Mijn website: Presentaart

2

Re: carstaart eveneens gejat

Je kunt het idee wel jatten, maar dan moet je het ook nog kunnen maken en dat is je heeeeeel goed gelukt! Lekkere ruige, rommelige berg en iedereen zal de autootjes herkennen, 'wij' zijn wel heel kritisch soms (voor onszelf vooral) !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Schitterend!! Niet te kritisch zijn hoor, hij is heel erg mooi gelukt!!

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

4

Wauw, hij is echt hartstikke leuk geworden! Mooie cactussen ook!

Groetjes Ingrid :+

5

Hoezo gejat!????!!! We jatten hier niet! We lenen elkaars ideetjes en voeren die naar eigen inzicht in!
Hij is erg mooi en leuk geworden en je autootjes komen perfect tot hun recht op deze taart!! Niet zo kritisch zijn hoor!! Bij een bakker hadden ze dit niet kunnen bestellen!

6

He, dit "standje" heb ik ook eens van Nathalie gehad, we spreken hier niet over jatten, maar doen inspiratie op O-) Ik vind hem geweldig!!!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

7

Mooi hoor goed gedaan !!
Ideeen heb je gewoon nodig, de een verzint het en de volgende keer verzin jij wat en "lenen/gebruiken"wij het weer, je hoef toch niet steeds zelf het ei uit te vinden.
Jolanda

www.sweetsugarpies.com kijk ook eens op mijn site

8

Geweldige uitvoering van een afgekeken idee hoor!!! Super,...
En doe autotjes..ik wou dat ik het zo kon!!!!!

Erika

9

Heel knap gedaan hoor! Ik doe het je niet na! Weet je wat het is, je kijkt altijd naar al die supermooie taarten, maar er zijn ook mensen die dit nog nooit gedaan hebben hoor! Ik vind ze super en dan te weten dat het  van die ieniemiene auto's zijn. En ze zijn hartstikke mooi toevallig :D

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

10

Wat een leuke taart zeg!!! ;)

"Beter goed gejat dan..." ach, whatever... ik vind 'm top!

Heel mooi ook, dat zilver in het Cars teken... :lol: :cool:

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

11

Vind deze erg mooi gedaan hoor.
Is volgens mij wel een grote taart of niet?

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

12

Wauw, wat een leuke taart.
Het goed gelukt!

Groetjes Bea

13

Bakmams schreef:

Is volgens mij wel een grote taart of niet?

Het valt wel mee hoor, de ondertaart is 23x23, en nog wat stukken eruit gesneden (vond het echt zonde, was zo'n mooie strakke taart :D), en het bovenste 'rotsje' is nog 12 cm rond.

Oke, ik heb dit idee dus 'geleend' (haha, ik kan alleen het eigen inzicht nog niet helemaal vinden ;)). Het wordt inderdaad weer tijd dat ik wat verzin :D

Bedankt voor alle complimenten :O

Mijn website: Presentaart

14

Hij is prachtig.. en ja, te veel ideeen hier om zelf iets te verzinnen. Hahaha...

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

15

Goed gejat! :D
Hij is schitterend!! :Y

16

gejat of niet gejat, hij is erg mooi geworden hoor! en de autootjes zijn ook knap gedaan, boetseren is een kunst ben ik achter, ik doe het je niet makkelijk na. de krijger zal erg blij geweest zijn!

groetjes CIska

17

Wat is "jatten" in deze, je moet het toch maar even zelf doen.

Deze Cars ziet er gewoon ongelofelijk goed uit!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl