1

Onderwerp: bruidstaart 60-jarig huwelijk, iemand leuk idee?

ik heb een opdracht gekregen voor een bruidstaart van 15 personen, wordt een stapeltaart van 20cm en 16 cm..  Ik mag er wat moois van maken!

Nou vind ik Carte Blanc nog best wel moeilijk, vooral omdat ik de mensen neit ken en ze al rond de 80 zijn.

wat zouden jullie doen, toch maar een klassieke taart, spuitwerk, of alleen fondant/marsepein, kleurtje erbij??

Ik zat zelf te denken aan roosjes bovenop, evt met een randje kleur op de blaadjes... maar veel verder kom ik nog niet.

iemand nog leuke suggesties???

groetjes CIska

2

Re: bruidstaart 60-jarig huwelijk, iemand leuk idee?

60 jaar huwelijk is Diamant, misschien dat je daar iets mee kan, Maar rozen en bloemen doen het altijd goed, zeker bij oudere mensen,
Succes
Gr Angelique

3

zou ik ook doen met mooie rozen dat vinden ze altijd erg mooi. Ik zou er 'n sjieke taart van maken.

4

Grote kans dat deze mensen toen ze 60 jaar geleden trouwden geen bruidstaart hadden. Om die reden zou ik er een echte klassieke bruidstaart van maken. Klassiek qua uiterlijk

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

Ik zou geloof ik ook voor mooi klassiek gaan!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

6

Ik ga morgen ook een bruidstaart maken voor een 60-jarige bruiloft. Heb uit Cake craft en decoration een heel eenvoudige stapeltaart gezien met eenvoudige bloemen. De bloemen en de 60 liggen al klaar. Het kapsel is ook klaar morgenochtend begin ik eraan. Ben wel erg benieuwd of hij gaat worden zoals ik me had gedacht.

Succes met brainstormen!

7

ja een simpele klassieke bruidstaart met bloemen en omdat het diamant is kun je er misschien hier en daar een stukje wittekandij als deco op doen als zijnde de diamant!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

8

Misschien kun je een foto van hun trouwen op de kop tikken. In sepia op ouwel af laten drukken. Dan mooie roosjes erom heen en wat leuke randjes van icing of van marsepein? Succes met uitwerken van een goed idee

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

9

bedankt voor de tips!

Carin,wat een goed idee van je! is idd wel erg leuk, het is ook een (oud?) gebruik dat het bruidspaar het bovenste taartje bewaart he. DAt ga ik dan zeker maar doen!
CHampagnecreme, vindt iedereen dat lekker? ik ken het neit, ik ga eens even zoeken hier...

Nathalie, ik heb eens even snel in jouw album gekeken, mooie taarten hoor! die rozentaart met 2 randen bloemetjes, heb je daar 2 maten bloemetjes voor gebruikt? vind ik wel erg leuk als rand! Ik denk dat ik die ga gebruiken (als je dat niet erg vind) Ik vind die taart helemaal mooi zeg! en die met al die kleuren bloemen, prachtig, die had ik hier al eens voorbij zien komen

Carina, zo'n foto erop kan wel heel mooi zijn ja, maar ik denk dat ik het liever houd bij zelfgemaakt helemaal

Angelique en Rianne, ik had net gelezen dat het een diamanten huwelijk is en was al aan het brainstormen wat ik daarvoor zou kunnen gebruiken! Kandij is wel een goeie!

Nou, ik kom er denk ik wel uit zo, toch fijn zo'n forum waar iedereen met je mee wil denken!

groetjes CIska

10

hoi Ciska,

dankjewel voor je compliment!
Bedoel je deze taart http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto-VFOO87Y7.jpg?
die rand is idd met 2 maten stekertjes gemaakt (deze zijn het)

Tuurlijk mag je die rand gebruiken. Doen we toch allemaal hier ;) dingen van elkaar lenen

11

ja nathalie, die bedoel ik! Ik heb bijna dezelfde stekertjes, dank je wel!

gr ciska