1

Onderwerp: Eerlijke mening gevraagd!

Oke, hier komt -ie dan. Ik heb mezelf eigenlijk een beetje in de nesten gewerkt. Iemand vroeg mij een Cars taart met geboetseerde auto's (cars), dus ik dacht een berg a la wendy (ja heel origineel... sorry). Nou ben ik erachter gekomen dat m'n boetseerkunsten niet zo best zijn (ja beetje laat ik weet het), maar die taart wordt van de week al opgehaald. Ik bekeek net plaatjes van Cars en vond ze echt totaal niet lijken. Sally (die blauwe toch?) lijkt net een omgebouwde kever en die lightening McQueen een, nou ja, ik heb niet zoveel verstand van auto's eigenlijk.
Nu is het probleem, afzeggen kan eigenlijk niet meer.
Opnieuw beginnen zinloos
Ik kan natuurlijk naar de speelgoedwinkel gaan en gewoon 2 autootjes halen :)
Zal ik ze gewoon erop zetten en net doen of er niets aan de hand is?
Ik zal wel een foto neerzetten dan kunnen jullie het beoordelen (of het oplichting is of wel kan).
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YEGR4M3L.jpg
Oh ja, even ter verdediging: ze zijn erg klein (vandaar dat spuitmondje erbij) ;)

Mijn website: Presentaart

2

Re: Eerlijke mening gevraagd!

Ik vind ze toch wel erg leuk geworden hoor. Het verschil is mij niet direct opgevallen

3

hoi Mascha,

ik ben altijd iemand die een eerlijke mening op prijs stelt en vermits je ze ook vraagt wil ik ze ook geven, er is niks zo vreselijk dan een taart te moeten afgeven waar je je zelf niet goed bij voelt.
ik heb hier al heel wat cars taarten zien passeren en omdat ik weet dat boetseren niet gemakkelijk is, was ik steeds verbaasd hoe goed deze auto's meestal geboetseerd werden, het lijkt me echt niet gemakkelijk.

in alle eerlijkheid : ik vind die van jou zeker even goed en dat zeg ik niet zomaar om je beter te doen voelen. ik vind deze auto's zeker mooi genoeg om op een taart te zetten. mocht mijn zoontje een cars taart krijgen met deze autootjes op, zou ik zeker heel tevreden zijn. je kan dus met een gerust hart aan je berg beginnen en op beide oren slapen vannacht.

groetjes :)

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

4

ik vind z echt leuk en ik zag de plaatjes voordat ik de tekst had gelezen ik wist gelijk dat het om de cars ging.

groetjes

ps ik vind ze goed gelukt

5

Dit mag je met een gerust hart op de taart zetten!!!!!!!!!!!!!! Ik wou dat ik zo mooi autootjes kon boetseren! Ik vind er niks mis mee!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

6

Hi Masha,

Zo op de foto lijken ze me beiden een beetje te hoog en daardoor niet breed genoeg, kan je ze een licht klopje geven, dan komt het vast goed, maar 't kan natuurlijk ook aan de foto liggen ;-))

Ik vind het wel fijn dat ook jij soms een probleempje hebt ;)  ik bewonder altijd jouw taarten en natuurlijk sta je dan ook in mijn favorieten :cool:

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

7

hoi mascha,

ik liet even mijn dochter van 4 ernaar kijken en ze zei gelijk dat het van cars was dus als ik jouw was niks meer aan doen!

8

Toen ik mijn 4 jarige vroeg wie het waren zei hij: "dat weet je toch wel cars en het meisje '"
niks mis mee dus. Zijn ze geheel van marsepijn?

9

Mascha, maak je geen zorgen, je kan ze er gewoon opzetten, ik vind ze goed gelukt hoor en als ik zulke auto's op een taart zou krijgen zou ik echt niet denken....wat is dit!?!?! Kijk al uit naar je taart in de taartenparade!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

10

nou bedankt voor de complimenten dames :o
Toevallig is de taart ook voor een jongetje dat 4 wordt. Nou gaat hij natuurlijk niet zeuren dat het niet goed genoeg is ofzo, maar het is toch meer voor de ouders onder een bepaalde leeftijd (die betalen er tenslotte ook voor :D)
Ze zijn inderdaad een beetje dik (teveel benzine?), maar het probleem is dat ik geen plaatjes kon vinden (alleen van voren, maar da's zo lastig inschatten), dus heb ik hem nagemaakt van een foto van een speelgoedauto, en die zijn al wat anders, en dan werd die van mij nog weer wat anders dus vandaar (nou ja, heel anders). Of ik ben gewoon kansloos haha. Ze zijn idd van marsepein, beter met fondant volgende keer, maar daar krijg ik echt onmogelijk dieprood mee.
Ik ben trouwens bang dat ik ze helemaal verkl**t als ik erop ga duwen, want meestal krijg ik spijt als ik er nog aan ga frutselen. En met zo'n gedeukte auto krijg je meteen weer allemaal commentaar dat er zeker een vrouw in heeft gereden... :/:-O

@ Belluna: Ik voel me vereerd :) :o Maarre, lekker dat jij geniet van mijn mislukkingen. Ik een emotioneel wrak en zware psychologische schade opgelopen en blabla door deze &*%$#auto's, en jij keihard lachen?! haha, geintje hoor. Ik heb heeeeeel veel problemen met taarten hoor, er zit (bijna) altijd wel iets tegen, maar ja, dan blijft het tenminste een uitdaging he? :D;)

Maar nogmaals bedankt dames, ik ga ze er gewoon opzetten en hopen dat de jarige ze meteen opeet, dan ziet niemand er wat van ;)

Mijn website: Presentaart

11

ik wou dat ik zulke auto's kon boetseren.....super gedaan...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

12

Ik zou willen dat ik het zo kan. Ik kan nog niet eens een fatsoenlijk eendje boetseren!

Groetjes Ingrid :+

13

Ze zien er harstikke goed uit hoor! Ik zag in ieder geval meteen dat het cars auto's waren. Ze zijn erg goed geboetseerd!

14

Ik zei al dat ze goed waren!
Als ik zo kon boetseren...
Over mijn geboetseerde muis vroeg mijn man waar

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

15

Super knap gedaan hoor.
Heb afgelopen dinsdag ook een cars taart voor onze zoon gemaakt. Wel niet geboetseerd maar uit ervaring kan ik nu spreken dat het echt niet makkelijk is. De kinderen hier van 2 tot 10 jaar zeiden direckt bij mijn taart dat het een cars was dus denk ik dat dat met die van jou ook wel zo zal zijn. En 100% kan nooit he. Er is altijd wel iets.
Succes!!!

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

16

ik vind ze mooi!! echt waar!