1 Laatst bewerkt door wendy (02-08-2007 21:54)

Onderwerp: Miyu Magische stenen.

Ik weet niet of er iemand bekend mee is? Maar mijn mannetje verzamelt alweer een tijdje de stenen van Miyu. (www.miyu.nl) :D
Het is bekend van het huize anubis, mischien zegt dat iets?
Nou in ieder geval gaan we morgen naar CastleFest. En daar staan ze ook. Aangezien ze al bekend zijn met mijn taarten (we hebben samen op een beurs gestaan) vonden Ruud en Liam het wel een goed idee om een taart mee te nemen, dus ik kon aan de slag. :S Nou, vooruit dan maar weer. ;) :lol: (hihi, vind het zo naar dat bakken ;) )
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GOSVWBKV.jpg
O, de stenen waren in opdracht van mijn liam. De sneeuwvlok obsidiaan kon er mee door, de aventurijn was wat te fel en de hemimorfiet was niet fel genoeg. De rode jaspis vond hij prima. Hihi, hij is gelukkig niet veeleisend. ;) :lol:

2

Re: Miyu Magische stenen.

Onwijs mooi wendy!

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

3

Hij is heel mooi Wendy, Liam was vast vandaag extra trots op zijn moeder!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

4

Bien schreef:

Hij is heel mooi Wendy, Liam was vast vandaag extra trots op zijn moeder!!!

Nou, we gaan hem morgen brengen, vind hij helemaal spannend hoor. :D
(En ik ook aangezien we in stijl gaan zeg maar. :S HELP!!! :lol: )

5

Een hele Mystieke Wendy Original!!! Mooi gedaan!!!

6

toppie !!

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

7

Ik ken het niet maar het ziet er superstrak uit hoor!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

8

altijd handig zo'n kritische blik bij de hand. Nu snap ik hoe het komt dat jouw taartjes zo mooi zijn ;) Deze is ook weer helemaal geweldig.

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

9

Je stenen zijn net echt, ben benieuwd of iemand gelooft dat je je tanden erin kunt zetten zonder direct naar de tandarts te moeten... :D !
Zag iets over dit feest in de krant, op de Keukenhof, ik vond het een beetje te van het... succes en laat de betovering van het taartenbaktalent niet verbreken ;) !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

10

... wel extra mysterieus ook; zwarte mondjes na het eten van de taart... :lol:

't Ziet er ook weer superprachtig uit Wendy! Heeeeel mooi, en strak en knap bedacht!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

11

Koenie schreef:

... wel extra mysterieus ook; zwarte mondjes na het eten van de taart... :lol:

't Ziet er ook weer superprachtig uit Wendy! Heeeeel mooi, en strak en knap bedacht!

Haha, die Koenie :lol: en voor de rest ben ik het er ook helemaal mee eens!

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

Nog nooit over het onderwerp gehoord, maar je taart is mysterieus mooi. Mooie combinatie zo met die kleuren.

Groetjes, Jolanda
Mijn foto's kun je zien op www.mijnalbum.nl/Album=WZ4SGBSA

13

mooi strak hoor! wat zal dat lastig gewest zijn met een zwarte taart werken, of gaf ie neit af??(daar heb ik met zwart wel altijd last van)

en mooie stenen, net echt! ha ha,maar de kenners weten het beter he

gr ciska

14

Goed hoor, net echt die stenen. Wordt zwart bij jullie uiteindelijk ook een beetje bitter van smaak? Had ik laatst trouwens ook met paars:S

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

15

ja, ik vind ook dat die hemimorfiet wel beter kon.
de rest is wel ok hoor.

:D

16

Nou Wen, Ik had hem al in onderdelen gezien, maar in het echie is hij bijz. mooi geworden.
Hel veel plezier vandaag. Je jurk komt vandaag goed tot zijn recht met dat mooie weer en je mannen zullen er ook wel stralend bij lopen. Heel veel plezier vandaag en vanaf morgen op de veluwe!!!!!!!
Het wordt de hele week mooi weer alleen volgende week wat meer kans op omweer. Dus dat wordt korte broeken en zwemkleding.:lol:

Pluk de dag!

17

Oh, mooi zeg!!
Ben wel benieuwd hoe het gehele plaatje eruit ziet; jullie in stijl met taart. *)
Krijgen we daar ook nog een foto van?? ;)

18

wwwwaaaauuuuww  wat een prachtige taart.

heel mooi.

groetjes marlies

19

Minke schreef:

Oh, mooi zeg!!
Ben wel benieuwd hoe het gehele plaatje eruit ziet; jullie in stijl met taart. *)
Krijgen we daar ook nog een foto van?? ;)

Ja ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk!!!!

Verder weer een top taart zoals we van je gewend zijn wendy!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

20

mooi hoor en ik wil ook wel een foto zien van jullie morgen met de taart

21

Jaaa, kom maar op met die foto!! :-) Super taart. Mijn dochter is er nog net wat te jong voor maar ik vind het geweldig!!

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

22

Dat ziet er weer hartstikke mooi uit! Superstrak!

Groetjes Ingrid :+

23

Gaaf en superstrak.

24 Laatst bewerkt door wendy (03-08-2007 18:43)

oh oh, dat zat er natuurlijk een beetje in h

25

Wat ben je mooooooi, al getrouwd ;) ? Zag er net wat van bij het jeugdjournaal, zat nog even te hopen dat we een taart in beeld kregen.... :lol:

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"