1

Onderwerp: ik ben hier ook nieuw + vraagje

Wat een leuk forum!!
ik wist helemaal niet dat taarten maken zo'n grote hobby al was.
het lijkt me leuk om er mee te gaan beginnen als mijn dochter straks naar de peuterspeelzaal gaat.

misschien een beetje aso om er mee te beginnen hier maar ik ben despertely op zoek naar iemand die een mooie Dora taart voor mijn dochters 2e verjaardag wilt maken omdat ik het zelf nog niet kan. ik heb hier prachtige creaties gezien.
ze is 5 augustus jarig dus het is ook nog eens kort dag (denk ik)

wie woont er in omgeveing alphen aan den rijn en wilt dit voor mijn dochter doen?

2

Re: ik ben hier ook nieuw + vraagje

Hai Bridget,
Welkom op het forum hier. Pas op waar je aan begint hoor, een verslavendere hobby bestaat denk ik niet. ;)
Ik woon bijna om de hoek, (boskoop) maar helaas ben ik dan op vakantie. :S (hoewel, wel lekker voor mij natuurlijk. ;) )
Maar er zijn hier zoveel goede baksters, er is er vast wel een thuis volgende week. :D
(ps: mischien kon je me al, ik had ook een aanvraag voor deze datum gekregen via de mail onder een andere naam. Ook dora voor een tweede verjaardag, kan ook toeval zijn natuurlijk, ;) :D )

3

Re: ik ben hier ook nieuw + vraagje

nee dat klopt dat was ik, hahah ook toevallig.
jammer dat het niet gaat lukken bij jou, hopelijk is er iemand anders die me kan helpen.

4

Re: ik ben hier ook nieuw + vraagje

Hallo Bridget,

welkom op het forum en deze site. Leuk dat je je ook aangemeld hebt en dat je gaat bakken! Ik woon zelf niet in de buurt maar misschien kun je eens kijken via "Vind elkaar" en dan wat rondmailen?

In ieder geval een hele fijne 2e verjaardag voor je dochter en alvast veel plezier en succes met bakken, later!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

5

Re: ik ben hier ook nieuw + vraagje

bedankt voor de tip ik ga meteen kijken

6

Re: ik ben hier ook nieuw + vraagje

Ik woon ook in de buurt maar ben ook op vakantie. Wat afgezaagd eigenlijk.
Anders had ik je graag geholpen hoor.

Fijne verjaardag gewenst!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep