Re: Ook een topsy turvy gemaakt. :)
wauuuuwww wat een mooi taart 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ook een topsy turvy gemaakt. :)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ja echt heel stijlvol hoor. zou prachtig zijn voor de voorpagina van je website, wat een binnenkomer zeg.
hopelijk gaat het goed met hem te vervoeren.en die kleurencombi is helemaal juist. heeft iets PP-achtigs h
Krijgen we ook nog een foto van jullie te zien in voor ornaat voor het castle feast?
Op de foto is 'ie prachtig, maar lijkt 'ie niet zo heel erg scheef
, zou 'm graag in het echt hebben gezien
! De kleurencombi is heel mooi, 'maar' 3 kleuren en toch heel kleurrijk!
Heel erg mooi! Vooral de kleurencombi, en gewoon toevoegen de workshops. Als ik alleen al deze topic lees heb je al een dag vol hoor en mij erbij 
Zo die is echt heel erg mooi!
ik wil ook zeker op je mailing list voor een workshop hiervan!!
Wil zoiets ook een keer maken, erg mooi.
Hij is gaaf Wendy!!!
Heel erg mooi met die kleurtjes zo!
Wat een super-geweldige-taart!!!!
kom maar op met de nieuwe workshoplijst want mijn vriendin en ik hebben er nu al zin in!!!
Op de foto is 'ie prachtig, maar lijkt 'ie niet zo heel erg scheef
, zou 'm graag in het echt hebben gezien
! De kleurencombi is heel mooi, 'maar' 3 kleuren en toch heel kleurrijk!
Toch is ie best wel scheef hoor.
Maar inderdaad op de foto niet zo goed te zien.
Hij was zowiezo kleiner en ook minder hoog dan die van antoinette, die van mij was niet voor zo heel veel personen. Deze is trouwens van biscuit en die van Antoinette was van cake. Meteen leuk om het verschiel te zien hoe je er mee werkt.
Hij is echt gaaaaaaaf Wendy!!:Y:Y
Leuk zo met die kleuren en motiefjes!!
Fijne vakantie!!
Ga je hem met zijn 3en opeten??
Ne, we zijn de eerste vakantie dag met zijn 12en. dus dat is nog wel veel taart maar goed, groot snijden dus. 
Krijgen we ook nog een foto van jullie te zien in voor ornaat voor het castle feast?
Staat bij de Miyu taart. 
Nog even een update, de taart is bevroren meegegaan en heeft de rit prima overleefd, hij glom nog wel wat maar droogde uiteindelijk wel mooi op. (al was toen de middelste lag er toen al uitgesnoept. 
Helaas hadden we natuurlijk maar een kleine koelkast dus moest hij er buiten blijven staan en met dat warme weer wilde ik niet dat ze er later nog wat van gingen eten. het bovenste taartje hebben we toen naast het hek gezet en hij was de volgende dag weg op de vlinder na. Zwijntjes houden dus niet van icing, maar wel van fondant en marsepein. 
Was zowiezo heel mooi, aan het hek stonden gewoon de vossen en dassen onze overgebleven broodjes op te peuzelen. En mijn vriendin sms de gisteravond dat de zwijnen er nu ook stonden waar ze bij zaten. Zo gaaf. 
Hoi Wendy.
Zwijntjes houden niet van vlinders, bah, dacht hij, maar zo'n mooi taartje had hij nog nooit gehad.
Fijn dat je het zo leuk hebt gehad.
Wat een leuke taarten zijn dit toch. Het topsy turvy? Schuine kapsels ofzo?
Vind het een super mooie taart. Heb gelijk weer inspiratie opgedaan.
Groetjes Marloes
prachtig!!! ik vind de bruin roze combi erg mooi geworden.
de taart in de vriezer in zn geheel? blijft hij dan echt goed en hoe lang kan dat? dat vind ik heel handig te weten.
hij is echt prachtig
Echt prachtig
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ook een topsy turvy gemaakt. :)