Re: Volledig gejat !!!!
Daar is ie dan.... Wat een plaaaaaatje zeg... Heel erg mooi en toch een beetje je eigen versie ervan!!! Mooi hoor enne gefeliciteerd!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Volledig gejat !!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Daar is ie dan.... Wat een plaaaaaatje zeg... Heel erg mooi en toch een beetje je eigen versie ervan!!! Mooi hoor enne gefeliciteerd!!!
Over het jatten is misschien alles al gezegd, maar wie jat er nu niet een goede taart? En deze wil ik ook heel graag weer van jou jatten! Maar ik betwijfel of ik hem ooit zo goed maak als die van jou. Hij lijkt me ook heerlijk met die vullingen.
Van harte met je dochtertje!
Ohhhhhh! De schattigheid! Hij is echt helemaal af.. een plaatje! En ach.. niets mis met het betere jatwerk af en toe
Hoe heb je de zwarte streepjes trouwens gezet? Ik neem aan dat ze eetbaar zijn?
Bedankt voor de leuke reacties !!! Nou de taart was echt heerlijk, alle drie
@Monique:
De grasrand is een uitsteker, straight frill cutter set no 1
De slakhuisjes zijn van marsefond, gewoon een stukje uitgerold en toen opgerold.
De blaadjes zijn inderdaad van een uitsteker, rose leaf plunger
Voor de vlindertjes heb ik een kleiuitsteker van de kinderen gebruik, en dat heb ik bijgewerkt, dus ronde vormen van gemaakt.
De bloemetjes op de ondertaart zijn inderdaad gemaakt van de grootste uitsteker van de daisy marguerite plunger cutter set.
@Reza:
De zwarte streepjes heb ik inderdaad niet mijn zwarte edding stift gemaakt maar met een eetbare stift. had hem al een jaar in huis en nog nooit gebruikt !!!
Nou dames, ben nu voorlopig niet meer op het forum te vinden, ga morgen 2 weken naar Hattem en vandaag de boel inpakken ! Maar je kan beter naar het buitenland dan naar Nederland want nu moet je rekening houden met alle weersomstandigheden
Duimen jullie voor een beetje zon, want als wij het hebben, dan hebben jullie het ook
Tot later !!!!
Wat een geweldig mooie stapeltaart zeg! Wat een details ook allemaal. Daar ben je wel even mee bezig geweest! Heel mooi.
En een fijne vakantie, ik zal duimen voor mooi weer
@Monique:
De grasrand is een uitsteker, straight frill cutter set no 1
De slakhuisjes zijn van marsefond, gewoon een stukje uitgerold en toen opgerold.
De blaadjes zijn inderdaad van een uitsteker, rose leaf plunger
Voor de vlindertjes heb ik een kleiuitsteker van de kinderen gebruik, en dat heb ik bijgewerkt, dus ronde vormen van gemaakt.
De bloemetjes op de ondertaart zijn inderdaad gemaakt van de grootste uitsteker van de daisy marguerite plunger cutter set.
Dank je wel voor je antwoorden.
Ik was al gelijk naar de webshop gevlogen maar heb het bestellen nog maar even uitgesteld want wou ook glanspoeder en die is niet op voorraad, dus bestel alles dan maar later, die grasrand wil ik zowiezo graag, ziet er erg leuk uit namelijk!
Nogmaals bedankt en een fijne zonnige vakantie gewenst.
Wat een mooooooitje Wietske... 't ziet er geweldig uit...
Ik zit wel eens te denken: wat een mazzel heeft onze omgeving toch he... toen ik 2 werd hadden we geloof ik, soesjes...
Maar... daarom is het extra genieten van de gezichtjes als ze zulke taarten zien!!!
Alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine meid!!!
Ze heeft in ieder geval een prachtige taart gekregen!!! Knap gedaan!!!
Sluit me aan bij de rest. wat een super taart.
Gejat??? Ja dat kan niet hoor!!!!
Ik vond hem ook zooooooooo poepig En hij was h
Wat is mooi en super vrolijk! Van harte gefeliciteerd.
Ben gelijk ook even op die site gaan kijken!
Geweldig, hij is heeeel erg mooi geworden. De kleuren vind ik ook super!
Wat een leukie! ik vind haar site ook geweldig en heb deze en enkele andere taarten ook in mijn favo's staan!!
Hij is super (gejat )
Heel erg mooi gedaan !!!!!
Had hem ook al gezien en opgeslagen
aaaaaaaaaaahhh.... mijn dochtertje word, in november pas, 1 maar ook ik wil deze
heeeeeeeel graag maken. Wat een dotje!!!
groetjes sandra
Wauw wat een prachtige taart ! Heel erg mooi gedaan
gr angelique
Goed gejat hoor ! hij is echt heel erg leuk
Proficiat met je dochtertje (wel wat laat ma ja ...)
Taart is supermooi geworden , goed gejat hoor ...maar je moet het toch maar doen h
Wat een prachtige supervrolijke superlieve taart!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Volledig gejat !!!!