1

Onderwerp: Ook nieuw en even voorstellen

Hallo allemaal.
Ik ben Fatima, woon in Utrecht, 41 jaar, getrouwd en moeder van 3 zonen en 1 dochter. Sinds kort ben ik aan het bakken geslagen (wel de simpele taarten) en wil nu die prachtige taarten proberen te maken die ik voorbij zie komen. Eindelijk een winkeltje gevonden waar ik de benodigde spullen kon kopen en morgen ga ik mijn 1ste creatie proberen. Een Piet Piraat taart. Als ik een foto heb zal ik hem plaatsen. En jullie zullen mij nog vaak hier zien om vragen te stellen want ja.....ik ben nog maar een beginneling.
Groetjes Fatima

Groetjes Fatima

2

Re: Ook nieuw en even voorstellen

Hallo Fatima,

Welkom hier! Ik ben ook pas nieuw en heb h

Groetjes,
Angela

3

Heeeee Fatima,

leuk, nog iemand uit Utrecht! Ik woon dan wel niet IN Utrecht, maar wel vlakbij en ik werk in Nieuwegein...

Leuk dat je je hebt voorgesteld en ik ben gelijk al even benieuwd: waar is het winkeltje waar jij je spullen koopt? In Utrecht zelf?

Ik kijk uit naar je Piet Piraat taart! Succes en plezier met bakken!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

Welkom Fatima,

Ik ben ook nog maar een beginnend bakster en dit forum is echt superhandig. Je kunt ideeen opdoen en vragen stellen.
Succes met bakken en decoreren!

Groetjes Ingrid :+

5

De spulletjes koop ik bij de Tafel van 18 in de Nachtegaalstraat. Een klein winkeltje, niet goedkoop maar wel veel te krijgen als je niet op een internetbestelling kan wachten.
De Piet Piraat taart is super gelukt. Ook het bekleden met fondant ging perfect. Geen scheurtjes of iets dergelijks en alleen maar complimenten over de smaak en de taart zelf.
Gr. Fatima

Groetjes Fatima

6

Ik ben laatst ook bij de Tafel van 18 geweest... superklein inderdaad, maar toch wat leuke dingetjes gekocht. Heb je de prijzen gezien van hun taarten?? Jeeeeemig...
Ik wil binnenkort ook nog een keertje bij "Sweet Things" in de Twijnstraat (geloof ik)  kijken, schijnt ook zo geweldig te zijn...

Ik heb je foto van de Piet Piraat taart niet bij de "Taarten Parade" gezien? Jammer...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

7

Ik heb de foto van Piet Piraat nog niet gekregen en mijn eigen fotocamera heb ik vandaag pas geinstalleerd.....jammer maar ik hoop snel een foto te krijgen en dan plaats ik hem alsnog.
Ik wist niet dat er in de Twijnstraat ook zo'n winkeltje zat. Bedankt voor de tip....ga snel eens kijken.
Gr. Fatima

Groetjes Fatima