Onderwerp: Ik wil ook een boobs taart maken maar hoe????
Ik vroeg me af wat een Blokker bol was. Binnenkort wil ik een boobs taart maken maar heb echt geen idee waar ik de boobs vorm mee krijg. Misschien hier een tip van iemand?
Gr. Fatima
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Ik wil ook een boobs taart maken maar hoe????
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vroeg me af wat een Blokker bol was. Binnenkort wil ik een boobs taart maken maar heb echt geen idee waar ik de boobs vorm mee krijg. Misschien hier een tip van iemand?
Gr. Fatima
Hi Fatima,
De meeste hier gebruiken de ikea rvs bol van ongeveer 12cm om boobs te maken.
De blokkerbol is ook van rvs, maar het is best wel groot. Het wordt dan mega-boobs. Het is eigenlijk een beslagkom van Le Chef.
Groetjes
Lisette
Ik bak boobs in het voetbal-bakblik. Als ik ze z
Fatima... misschien heb je stenen/aardewerk soepkommen in huis?
Wat in de oven kan, kun je ook in bakken...
ik heb mijn aardewerk vla schaaltjes hiervoor gebruikt en daarna de boobs op een ondertaart gedaan
Bedankt voor de reacties. Helaas niets van alle genoemde dingen in huis maar gelukkig een Action in de buurt die vast wel iets heeft waar ik dit in kan bakken. Thx
Gr. Fatima
hoi, ik heb glazen schaaltjes bij de Action gekocht laatst,daar heb ik ze in gemaakt
gr ciska
Als je de Blokkerbol gebruikt, krijg je maat... euh.... heeeeeeel erg groot. HH of zoiets.
Succes!
Groetjes Ingrid
Ken/kende je Lolo Ferrari? Nou dat krijg je met de blokkerbol.........
Ik heb laast bij de action rvs bolletjes gekocht, in de maten (van de bovenkant) 20 cm en 15 cm.. hebben wel een klein recht vlakje, maar met een beetje cake/biscuit extra kan je daar zo boobs van maken...
de 15 cm komt dan denk op een grote D. waren 1.79 en 89 cent per stuk... haha daar wordt ik nou vrolijk van
De beovenkant van mijn paddestoel is het kleinste bolletje(taartenparade. de appeltaart maar dan bekleed met paddestoel.)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Ik wil ook een boobs taart maken maar hoe????