Onderwerp: Moet je persee biscuit gebruiken voor gebak?
Kan toch ook gewoon andere cake recepten?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Moet je persee biscuit gebruiken voor gebak?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kan toch ook gewoon andere cake recepten?
Tuurlijk kan het ook met andere cake recepten.
Je kunt alles gebruiken... er zijn er zelfs hier die hele ijstaarten versieren...
Wat jij wil...
Voor de bruidstaartje a la PP heeft Elly Gewone cake gebakken omdat biscuit gewoon niet stevig genoeg zou zijn.
Ook als je een 3D taart (bijvoorbeeld de bekende paddestoelen) maakt is het verstandig om (deels) gewone cake te gebruiken.
Realiseer je wel dat gewone cake veel machtiger is dan biscuit en dan met marsepein/fondant maakt het echt een blok beton.
Het is maar net wat je lekker vind en wat handig is dus.
Want die biscuit die blijft bij mij heel laag dus dan zou ik het recept van biscuit moeten verdubbelen, wil het een lekker groot zijn. Andere cake's worden wel groot, vandaar.
Hmmmm, dat is gek? Blijft jouw biscuit laag? Gebruik je mix of helemaal zelf gemaakt?
De mix van Soezie werkt bij mij geweldig en wordt ook altijd heel hoog. Die van de webshop is ook heel goed (heb ik me laten vertellen). Ik gebruik dan de aanwijzingen van de website (bij recepten/bakken/mix van de webshop).
Je moet dat echt nog eens proberen hoor, want het wordt dan echt super lekker
Veel plezier en succes
Hmmmm, dat is gek? Blijft jouw biscuit laag? Gebruik je mix of helemaal zelf gemaakt?
De mix van Soezie werkt bij mij geweldig en wordt ook altijd heel hoog. Die van de webshop is ook heel goed (heb ik me laten vertellen). Ik gebruik dan de aanwijzingen van de website (bij recepten/bakken/mix van de webshop).
Je moet dat echt nog eens proberen hoor, want het wordt dan echt super lekkerVeel plezier en succes
Ik gebruik dit recept van de site:
Basis biscuit Ingredi
Welke mix is van Soezie?
Ik denk dat je dan misschien beter de mix van de webshop eerst eens kan proberen, want cake is (naar mijn mening) wel
Sja, in Engeland en zo doen ze niet anders (herinnert zich een discussie over cake vs. biscuit ), maar dan moet je wel zorgen dat je kleine stukjes snijdt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Moet je persee biscuit gebruiken voor gebak?