Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ons kent ons: Stel je hier voor! » De Koekjesfee is bevallen !
Oooh, wat een fantastisch menneke :Y
Van harte gefeliciteerd met deze nieuwe wereld burger.
Heel veel geluk en wijsheid!
Groetjes
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
Wat een snoepie, Heel veel geluk gewenst
Een dikke proficiat!!
wat een liefje!
en zijn mama heeft een voorkeur voor groen denk ik...
Wat een schatje!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Geniet ervan, ondanks de slapeloze nachten.
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon !!!!!
groetjes,
Manika
Van harte gefeliciteerd met jullie manneke!
Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon! Welkom IJsbrand........je hebt gelijk al een hoop bewonderaarsters!!!
Hartelijk gefeliciteerd met jullie mooie zoon!!!
Geniet maar lekker van elkaar!
Angelique
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van die lieve kleine Ijsbrand!
Veel geluk samen en geniet van elkaar
Ik ben trouwens erg benieuwd naar zijn geboortjekoekjes
Karen! Proficiat!!! Wat een prachtige baby! Wat een schatje! Ik krijg meteen zin in nog een kindje... Alweer een reden bij waarom mijn man mij hier van dit forum weg wilt houden... Zucht...
Ik wens jullie veel geluk en geniet van jouw kleine wondertje!
Evelyn
Wat een mooi mannetje!
Heel veel geluk!
Zoooo hier spuit 11 ook nog even :-) Nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van IJsbrand!! Wat een fantastische naam en wat een prachtig mannetje. Heel veel geluk samen!!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, Geniet van de mooie tijd die komen gaat
Wat een lief schatje. Hartelijk gefeliciteerd (alsnog). De allerbeste wensen voor jullie gezinnetje!
Wat een dotje ! Gefeliciteerd en heel veel geluk. Geniet maar lekker van jullie kleine mannetje.
Van harte gefeliciteerd! En wat een lief mannetje en ook al zoveel haar, schattig!
Groetjes Marije
Hoi Karen en Davy,
Ik kreeg er ineens lucht van dat jullie kleine was geboren, snel even gezocht en jawel, daar is ie dan! Nou van mij ook nog de hartelijke felicitaties!!!
Veel geluk met de kleine pruts!
Nelleke
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine mannetje. Heel veel geluk toegewenst.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ons kent ons: Stel je hier voor! » De Koekjesfee is bevallen !