1

Onderwerp: wat voor laag naast bbr met mandarijntjes?

ik moet voor 25 aug 2 taarten maken voor mijn neefje. nu willen ze in 1 taart bbr + mandarijntjes.
nu heb ik 2 vraagjes.
gebruiken jullie mandarijntjes uit blik hiervoor? of verse?
en wat doenjullie als 2e laag naast deze vulling? of houden jullie het alleen bij deze vulling, ik zat te denk er nog wel een klein laagje naast te doen, jam ofzo maar ik weet niet precies welke en of de combi wat is.
hebben jullie een idee voor een 2e laag?

Alvast bedankt voor de tips!

groetjes stefanie

Groetjes Stefanie
*Steef's taarten*

2

Re: wat voor laag naast bbr met mandarijntjes?

Ik gebruik mandarijntjes uit blik en maak de banketbakkersroom aan met het sap van de mandarijntjes, dat is erg lekker!
Ik doe dan een laag met de banketbakkersroom en een laag met de banketbakkerroom met mandarijntjes erop.

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

3

thanx dat vind ik een goede!!! hou ik in mijn hoofd.

Groetjes Stefanie
*Steef's taarten*

4 Laatst bewerkt door catherine (29-07-2007 12:15)

ik gebruik ook altijd mandarijntjes uit blik, verse hangen te veel velletjes aan en is een heel werk om die te ontvellen. als tweede laag gebruik ik soms bbr met schuddebuikjes in, de smaak van speculaas met mandarijntjes is een erg geslaagde combinatie vind ik.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

5

ook ik gebruik manderijntjes uit blik dit op de botercreme van de webshop. Als tweede laag heb ik dan een laag viervruchtenjam. Super combi en erg geliefd.

veel plezier nog vandaag, groetjes Mariëlle