1 Laatst bewerkt door Lies (27-07-2007 13:42)

Onderwerp: Cupcakes thema disneyprinsses.

Ik heb een opdracht gekregen voor een cinderella barbietaart voor in augustus. Het is voor de dochter van een vriendin die 5 wordt. Nu wil ik haar graag cupcakes (thema cinderella) cadeau geven.... alleen heb ik geen flauw idee hoe ik het moet doen. Heeft iemand een leuk idee???

Alvast bedankt voor het meedenken.

Lisette

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

2

Re: Cupcakes thema disneyprinsses.

:Y nou ik zou iedergeval ze cinderella blauw kleur geven, die mooie lichtblauwe kleur van je jurk bedoel ik. En misschien kleine kroontjes boetseren, of schoentjes ( ;) er toepasselijk)
*denkt diep na*
Toverstafjes? gewoon staafje en een sterretje eraan :Y misschien nog wat "poeder" voor het effect ;) Of pompoentjes, denkend aan de koets?

3

Misschien is het leuk om de cover van het nieuwe debbie brown boek te gebruiken te zien op haar site.. alleen dan in blauw

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

4

marlies schreef:

Misschien is het leuk om de cover van het nieuwe debbie brown boek te gebruiken te zien op haar site.. alleen dan in blauw

En die zijn reuze eenvoudig om te maken want het zijn gewoon cupcakes die ondersteboven zijn gezet en dan wat extra cups (van die papiertjes) erover gedaan en dan een klein boetseerwerkje dat echt niet moeilijk is en dus goed te doen.
Ik heb het patroon evt wel voor je.