1

Onderwerp: beste tupperware doos om marsepein e.d te bewaren???

Hallo meiden en heren,

Ik zou graag weten welke tupperware bakjes/dozen jullie gebruiken. Heb morgen een party en zou graag wat handige dozen kopen in plaats van die onzin dingen die ik nooit gebruik. Wat vinden jullie makkelijke maten (qua hoogtes en breedtes) van de dozen die jullie vaak gebruiken?
Hoop dat ik nog wat antwoorden van jullie krijg voor morgen. Dan kan ik mijn geld wijs besteden hihihi :{

Groetjes Natasja.

2

Re: beste tupperware doos om marsepein e.d te bewaren???

Ik heb ooit op een tupperware party een mat gekocht waar je koekjes deeg op uit kan rollen. Toen maakte ik nog geen taarten.
Maar sinds ik mijn taartenhobby heb zou ik dat ding echt niet willen missen. Nooit geplak aan je tafel en er staan ook nog cirkels en een centimeterlijn op voor maten.

3

voor puzzelplaatjes zijn redelijk grote niet te hoge wel handig. Maar ze hoeven dan zelfs niet van tupperware te zijn, natuurlijk..

4

Ik bewaar mijn restjes gekleurde marsepein in een ronde witte kom/bak met blauwe deksel. Niet duur en wel handig

Groeten Dorien.

5

Ik bewaar de rest van mijn marsepein en fondant in een hele hoge bak van tupperware, die heb ik wel jaren, ik bewaarde vroeger rijst in. Wat ook handig is voor het uitrollen van marsepein en fondant is de matje van TW. Ik heb het bij een vriendin gebruikt, maar ik heb dezelfde resultaat met tafelzeil en had toch niet de TW matje gekocht.

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

6

Heb bij de Blokker een superhandige taartbewaardoos gekocht; een grote ronde bak (denk zo'n 35 cm doorsnee) met een blauw deksel. Naast dat hij lekker groot is, is het ook heel handig dat er een plastic bodem inzit die je met handvaten aan de zijkant zo uit de bak kunt tillen.
Gebruik 'm om te bewaren en te vervoeren. Een van mijn betere aankopen.

7 Laatst bewerkt door mascha (28-07-2007 15:00)

ik ben nog nooit bij zo'n tupperware-party geweest, een gemis in mijn leven??? ;)
Maar het hangt er natuurlijk maar net vanaf wat je veel maakt
Voor geboetseerde beestjes/poppetjes vind ik van die hoge van 10x10 ong wel handig (weet niet precies hoe hoog, maar denk wel 15). dan kan je ze erin zetten en hoeven ze niet te liggen waar ze een plat vlak van krijgen, want dat vind ik altijd zielig :D
Wat ik zelf heb waar mijn vlindervleugels in liggen en nog wat gespoten bloemetjes enzo, zijn van die doosjes voor boterhambeleg (vleeswaren). Drie lagen, niet te hoog maar wel redelijk groot (ongeveer ter grootte van een pakje vleeswaren dus :D).
Het zijn allemaal geen echt tupperware's maar gewoon blokker ofzo, stuk goedkoper en werkt ook, of ben ik nu een krent? ;)

Oh ja, en ik bedenk me net dat die mengkommen met een deksel, waar dan weer een gat voor de mixer in zit ook wel handig zijn (die heeft m'n moeder, en ik heb er een van de: (je raadt het al...) BLokker. Dan spat er niets uit als je mixt zeg maar.

Mijn website: Presentaart