1

Onderwerp: Bruiloftskoekjesvideo

Hier een videofilmpje waarin koekjes worden gedecoreerd in bruiloftstijl.

http://www.yummyarts.com/sneakpeek2/

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

2

Re: Bruiloftskoekjesvideo

Jozien schreef:

Hier een videofilmpje waarin koekjes worden gedecoreerd in bruiloftstijl.

http://www.yummyarts.com/sneakpeek2/

Groetjes, Jozien.

\

werkelijk waar prachtig !!!
het zijn wel mega koeken niet ??

3

erg leuk gedaan!
gebruiken ze fondant op die koekjes?

groetjes Kim http://www.mijnalbum.nl/Album-VWDN4MEV
Begin elke dag met een stralende lach!

4

ze zijn idd wel heel mooi!

5

Riannah schreef:

Werkelijk waar prachtig !!!
het zijn wel mega koeken niet ??

Het zijn van die amerikaanse koekjes, Ik denk dat het Wilton uitstekers zijn. Ik heb er zelf ook een aantal, ze zijn niet allemaal groot maar sommigen komen wel op 10 bij 10....

Kim schreef:

erg leuk gedaan!
gebruiken ze fondant op die koekjes?

Volgens mij wel, ja! Ze gebruiken zowel fondant als royal icing denk ik.

Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

6

wauw wel super mooi. Jammer dat het zo snel gaat dan kan ik de ideeen niet opslaan in m'n ideeen mapje ;) Het zijn inderdaad forse 'koekjes' volgens mij :D

Jozien: welke heb je dan van de uitstekers. Het zijn toch niet die uit de cookie-cutter set? Ik zou graag weten welke daarin zitten namelijk.
Die jurk hebben ze wel in de webshop, maar is die dezelfde maat dan???

Mijn website: Presentaart

7

Ik heb de 101 cookiecutterset van Wilton, inderdaad. Dat zijn er echt 101, Dus als ik ze allemaal moet opnoemen, ben ik dus wel even bezig :D :D :D

Maar er zitten letters en cijfers in en een aantal gelegenheidsvormpjes, zoals paas, valentijn, kerst, haloween, zomer, trein, auto, e.d.

Die jurk heb ik niet, dus daar kan ik niks over zeggen....Volgens mij heeft Karentje hem (dat dacht ik tenminste...)

Groetjes, Jozien.

8

Mijn uitstekers zijn allemaal ongeveer van dat formaat (gemiddeld 10 tot 12 cm diameter). Met kleintjes kan je gewoon niet zo mooi decoreren.
En hier kan je ze bijna niet vinden, altijd te klein. Dus ik bestel ze in Amerika.
Nu denk ik eraan, misschien kan ik er bestellen en meenemen de 27ste oktober ?
mmmm even verder over denken.....

9

Tsja, dan moet ik toch echt naar Amerika (M'n vriend vindt het heel raar dat ik daar eerst helemaaaaal niet heen hoefde, en nu toch m'n places-to-go lijstje iets verander :D Gelukkig heb ik inmiddels heel wat vrienden in engeland, altijd handig ;)
Heb jij dan andere dan in de webshop (bijv. die kroon en die jurk), Karentje?

Mijn website: Presentaart

10

wow, wat een gave koeken zeg...heel mooi!! zijn ze ook echt allemaal eetbaar denk je?? (die flipflops)

Getting married march 17th 2009...

11

ayelle schreef:

wow, wat een gave koeken zeg...heel mooi!! zijn ze ook echt allemaal eetbaar denk je?? (die flipflops)

Zeker weten doe ik het natuurlijk niet, maar ik denk het wel! Er is echt zoveel mogelijk aan eetbare decoratie!