1

Onderwerp: citroenkwarktaart vulling??

Ik wil graag een keer een taart met de "citroenkwarktaart vulling" maken. Ik vraag mij alleen af welk product jullie van Mona gebruiken. Heb net op de site van hun gekeken. Bedoelen jullie Citroentaart in een hoge beker?

[img]C:\Documents and Settings\Eigenaar\Bureaublad[/img]

Groeten Nathalie

2

Re: citroenkwarktaart vulling??

Poging twee om de afbeelding erbij te krijgen.

http://www.mona.nl/lekker_en_lichtproduct.asp?

Groeten Nathalie

3

Tip 1, je kan geen foto vanaf je eigen computer hier neer zetten, die moet op internet staan.

Tip2, als je wel vanaf het internet een foto linkt, gebruik dan de [img]en[/img]

Ik heb trouwens geen idee welke vulling gebruikt wordt, hihi. ;)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Deze vulling gebruik ik erg vaak, en het is de citroenkwarktaartpudding met stukjes koek van Mona, en hij zit in een puddingverpakking die je kunt omkeren op een bord.
Ik geloof dat ik er bij de AH 1,35 euro voor betaal.

Groetjes Angelique

5

We hebben hem dit weekend even uitgetest (vervelend ;) )
het is is erg lekkerrrr :P
Is natuurlijk een uitkomst kant en klare lekkere vulling :-D

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl

6

@ngelique schreef:

Deze vulling gebruik ik erg vaak, en het is de citroenkwarktaartpudding met stukjes koek van Mona, en hij zit in een puddingverpakking die je kunt omkeren op een bord.
Ik geloof dat ik er bij de AH 1,35 euro voor betaal.

Groetjes Angelique

Deze is echt " goddelijk" om het zomaar te zeggen !!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

7

Genoeg ..genoeg...!!!
Ik ga het al proberen :9

8

Je moet niet het light spul hebben in die hoge beker, maar gewoon die naast de griesmeelpudding enzo staat.

9 Laatst bewerkt door nnicole1234 (24-07-2007 21:21)

http://195.86.22.226/webproxy/?siteId=CAMPINA_COM&action=CmsGetContent&bscid=C35616E2-7C8-10E51E0C72C

Deze dus niet ???

Dit is ook vla dus erg dun lijkt me ???

10

Bedankt voor jullie reacties, de pudding was niet bij onze C1000 en de super de boer, maar de AH een stuk verder op had het wel, dus gekocht om een keer te proberen. wat denk je zit met mijn kleine zoontje in bad en manlief komt wat later thuis om te eten, en denkt wat een lekkere pudding die lust ik wel weg dus halve pudding. Weet nu in iedergeval waar ik het kan krijgen

Groeten Nathalie

11

nnicole1234 schreef:

http://195.86.22.226/webproxy/?siteId=C … 0E51E0C72C

Deze dus niet ???

Dit is ook vla dus erg dun lijkt me ???

Nee die niet. Het staat er echt op: "kwarktaart".

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

12

kan hem tot nu toe in de supers niet vinden hier op t dorp. maar ook op de site van mona zelf niet....

13

chokoala schreef:

kan hem tot nu toe in de supers niet vinden hier op t dorp. maar ook op de site van mona zelf niet....

Klopt ik kon hem ook niet vinden op de site van mona (staat er gewoon niet op denk ik), nu ik hem in een vrij grote AH heb gevonden weet ik hoe hij er uit ziet. Hij zit in een pudding verpakking en heet citroenkwark pudding met stukjes koek als ik het goed heb. Ik had gevraagd aan een medewerker maar die wist zelfs niet eens of ze het hadden, totdat mijn oog er bij toeval op viel.

Succes met het zoeken, en ik ben bang dat je toch echt naar een grotere winkel toe moet, want bij onze suppers in het dorp hadden ze het ook niet

Groeten Nathalie

14

nathalie75 schreef:
chokoala schreef:

Klopt ik kon hem ook niet vinden op de site van mona (staat er gewoon niet op denk ik), nu ik hem in een vrij grote AH heb gevonden weet ik hoe hij er uit ziet. Hij zit in een pudding verpakking en heet citroenkwark pudding met stukjes koek als ik het goed heb. Ik had gevraagd aan een medewerker maar die wist zelfs niet eens of ze het hadden, totdat mijn oog er bij toeval op viel.

Succes met het zoeken, en ik ben bang dat je toch echt naar een grotere winkel toe moet, want bij onze suppers in het dorp hadden ze het ook niet

De Bas vd Heijden heeft het ook staan, luchtige citroenkwarktaart pudding, zo wordt het genoemd, en hier kost het trouwens 1.19 .  Dus dan zullen de andere supers het ook wel hebben, alleen valt het niet echt op.

15

nathalie75 schreef:

Bedankt voor jullie reacties, de pudding was niet bij onze C1000 en de super de boer, maar de AH een stuk verder op had het wel, dus gekocht om een keer te proberen. wat denk je zit met mijn kleine zoontje in bad en manlief komt wat later thuis om te eten, en denkt wat een lekkere pudding die lust ik wel weg dus halve pudding. Weet nu in iedergeval waar ik het kan krijgen

haha! ik heb een kast

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

16

catherine schreef:

haha! ik heb een kast

Groeten Nathalie

17

Gebruiken jullie bij deze vulling eigenlijk ook een dijkje? Of is de pudding zo dik dat dit niet nodig is?

18

om te proeven heb ik het tussen een mini taartje zo gedaan zonder dijkje en dat bleef goed zitten. hij is vrij stevig. maar volgende week wil ik het in een grote taart doen en ga ik toch voor de zekerheid een dijkje botercreme spuiten.

Berichten [ 18 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » citroenkwarktaart vulling??