Onderwerp: Gezellige en leerzame Topsy Turvy Workshop
Vandaag hadden we een Topsy Turvy workshop bij Marianne, ons grote voorbeeld, lieve koksmaatje en vooral redder in nood!
Topsy Turvy snijden, alles doen wat er gedaan moet worden met een taart voordat je hem kan bekleden... en dan stapelen!!! Eng hoor allemaal!
Mijn Wimsicaltje begon tegen het eind van de middag aardig in te zakken, want er waren teveel lagen en er was teveel warmtegevoelige vulling.
Hoe dan ook, ik moest de bovenste taart nog 'op locatie' decoreren, dus maakte ik alvast diverse maten cirkeltjes in groen en blauw. Maar arrghh... op locatie aangekomen kwam ik er achter dat ik alle cirkeltjes bij Marianne had laten liggen!
Gauw naar de plaatselijke albert heijn (gelukkig tot 18 uur open!), en kokosbrood gekocht. Dat zijn de zalmkleurige rondjes op de bovenste taart. Probeer je voor te stellen dat er eigenlijk blauwe en groene cirkeltjes op hadden moeten zitten, dan krijgt ie een net iets sjieker uiterlijk.
We hadden er wel last van dat de taarten gingen inzakken en schuiven. En dat kun je niet alleen wijten aan het warme weer. We snappen nu waarom een originele Topsy Turvy bijna nooit gevuld wordt, en doorgaans gemaakt wordt van cake-met-een-smaakje.
Affijn: ik ben blij met de kleurcombinatie blauw-groen-wit, en hij werd vanavond met bewondering ontvangen. En bovendien was het een heel gezellige dag bij Marianne. Dus absoluut de moeite waard!
En dit was de vulling, die de boel flink heeft doen verzakken, maar wel h
http://www.mijnalbum.nl/Album=MAB6RJKV