1

Onderwerp: wie helpt mij, pirates of the caribbean

voor mijn neefje had ik vorig jaar al een watersport-taart gemaakt, en dat was voor dit jaar weer gepland, maar gelukkig bij doorvragen kwam er nog wat uit, Pirates of the Caribbean vind -ie helemaal te gek. Hardstikke leuk, maar ik heb alleen de eerste film gezien en dat vond ik zo'n saaie film dat ik hem niet meer kan herinneren.
Een schip, zo ver kom ik nog en een strand met wat palmen ofzo.
Maar wie heeft er nog een goed idee, ik zag foto's van een groot slang-beest ofzo???
Misschien toch maar eens gaan kijken :S
Alvast bedankt aan de redders in nood ;):D

Mijn website: Presentaart

2

Re: wie helpt mij, pirates of the caribbean

Dan moet je eens op de website gaan kijken
http://disney.go.com/disneypictures/pirates/

Ik ben wel een fan maar de eerste film vond ik de beste (maar ik zou hem ook niet kunnen navertellen) dus maar goed dat je de rest niet hebt gezien dan.

Doodshoofden, geraamtes, piratenschip, sabels, geweren, piratenvlag, aapje, schatkist met gouden munten, een of ander dodelijk zeemonster

3

ik zou de piratenboot van debbie brown maken, maar ipv dat hij er gezonken uitziet, mooi maken. en dan zou ik jack sparrow boetseren, op cc staat er

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

4

Een 3-d skelet misschien ??...Lijkt me wel super stoer !!! Hoe oud wordt je neefje ?

5

wat een super ideeen allemaal, jullie zijn geweeeeeldig!!! Bedankt, ook dat aapje was ik alweer helemaal vergeten.
M'n neefje wordt alweer 13...

6

hey Mascha, ik moet nu zelf een pirates taart gaan maken, zo kwam ik op dit topic. Ben in je album gaan kijken, wat een schitterende taart! Heb je deze hier wel gepost in de taartenparade? dan heb ik ze zeker gemist!

mag ik er nog een paar vragen over stellen? Hoe heb je de stokken in de boot gedaan? is de boot van cake?

ik ga nog effe doorzoeken en dan beslissen welke taart ik ga maken.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

7

catje , kijk even bij de how to's daar staat eentje van nimfje...
x

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

8

Ja, heb hem wel braaf gepost hoor! :)

De stokken zijn lange sateprikkers waar ik fondant omheen heb gerold, en de boot was inderdaad van cake. Ze hebben hem nog 2 weken op het aanrecht laten staan (getsie) en toen begon hij wat in elkaar te zakken en toen hebben ze hem toch maar weggegooid :)

9 Laatst bewerkt door tom poes (30-11-2007 14:35)

http://farm2.static.flickr.com/1378/1458513220_b4efdff61c.jpg?v=0

Kijk anders ook nog even bij cakecentral, zoekwoord pirates, ter inspiratie!
Suc6!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

10 Laatst bewerkt door manika (30-11-2007 18:22)

Het wordt toch eens tijd dat je deel 2 en 3 eens gaat kijken ;) Mijn vriendin zegt altijd maar : Kom we gaan even we weg zwijmelen van meneer Bloom en Depp ;) :lol: :lol: :lol:

Maar ik denk toch maar dat je iets van piraten moet maken, de taart van Tom Poes ziet er ook gaaf uit !!

Veel succes.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

11

manika schreef:

Het wordt toch eens tijd dat je deel 2 en 3 eens gaat kijken ;)

Als je op mij doelt: ik heb ze gezien. Nou ja, gezien, ik heb er doorheen gespoeld. Ik zat in het vliegtuig en daar hadden ze alle 3 de films en toen heb ik (speciaal voor deze taart!) alle films even versneld afgespeeld om de sfeer te zien en wat ideetjes op te doen :)
Duzzz, dat heb ik allemaal over voor een taart :think:

12

mascha schreef:
manika schreef:

Als je op mij doelt: ik heb ze gezien. Nou ja, gezien, ik heb er doorheen gespoeld. Ik zat in het vliegtuig en daar hadden ze alle 3 de films en toen heb ik (speciaal voor deze taart!) alle films even versneld afgespeeld om de sfeer te zien en wat ideetjes op te doen :)

:thumb: Gelukkig heb je ze gezien ;) Handig om de dvd versneld afspelen te doen, om je goed te verdiepen voor je taart. Lukt het wel ? Je bent trouwens nog laat op het forum;) Of kijk ik verkeerd :lol:

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

13

manika schreef:
mascha schreef:
manika schreef:

:thumb: Gelukkig heb je ze gezien ;) Handig om de dvd versneld afspelen te doen, om je goed te verdiepen voor je taart. Lukt het wel ? Je bent trouwens nog laat op het forum;) Of kijk ik verkeerd :lol:

Even voor de duidelijkheid: die taart heb ik al laaaaaang af hoor! Alleen Catherine had 'm nu omhoog gehaald om een vraag te stellen.
Maar het klopt dat ik laat ben, eigenlijk elke dag wel (bijna), maar kwam nu terug van een sint-feestje.
En nee, vond er nog steeds niets aan, die films :(

14

Oh wat erg Mascha, nu zie ik inderdaad die datum van het toppic :o Ik heb even gelijk gezocht naar je taart, maar hij is super geworden !!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl