Onderwerp: Marsepein Maken
LET OP: Dit is een heeeeeel oud topic!
hallo, ik wil ook beginnen met taarten bakken en decoreren maar ik vroeg me af waar je rozenwater, amandelessence kan kopen want ik heb geen flauw idee waar ik dat moet doen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Marsepein Maken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
LET OP: Dit is een heeeeeel oud topic!
hallo, ik wil ook beginnen met taarten bakken en decoreren maar ik vroeg me af waar je rozenwater, amandelessence kan kopen want ik heb geen flauw idee waar ik dat moet doen
Hallo Cora, leuk dat je ook wilt beginnen!
Amandelessence kun je meestal gewoon bij de supermarkt kopen, ik heb het zowel bij Albert Heijn als bij de C1000 gezien. Volgens mij is rozenwater te koop bij de drogist, maar helemaal zeker weet ik dat niet.
Voor de marsepein is rozenwater niet pers
Hallo Cora,
Hier ook een beginner.
Ik haal mijn Rozenwater en amandelessence bij Turkse, Marokaanse of Libanese winkeltjes.
Maar amandelessence is inderdaad ook bij de meeste supermarkten verkrijgbaar.
Succes
Deze producten maar andere smaakstoffen en evt. kleurstoffen zijn te krijgen in toko's. Vooral grotere toko's in de grotere steden hebben een breed assortiment.
Ik haal mijn kleur en smaak stoffen altijd bij een surinamse winkel.
Ik heb hier bij ons nu alle supermarkten gehad en er is er geen een die het verkoopt, alleen aroma.
Maar ik heb recepten waar ze allebei in moeten. Ik wil de toko bij ons nog eens proberen, anders weet ik het ook niet meer.
Woon niet in z'n super grote stad (Meppel).
gr miranda
Hoi Miranda,
wij hebben een molen in de buurt met een winkel die ook bakproducten verkoopt..zoals marsepein, rozenwater, kleurstof ed..ik gebruik rozenwater eigenlijk alleen om fondant iets minder zoet te maken...en het ruikt...mmmmmmmmmmmmm
hoi nou ik heb ook kleurstof in de toko hier in de stad gekocht en wat blijkt is het zoute, wist ik veel tot dat ik een stukje proefde.
daar koop ik dus niet meer!!
Hoi Miranda,
wij hebben een molen in de buurt met een winkel die ook bakproducten verkoopt..zoals marsepein, rozenwater, kleurstof ed..ik gebruik rozenwater eigenlijk alleen om fondant iets minder zoet te maken...en het ruikt...mmmmmmmmmmmmm
hoe doe je dit? erdoor mengen als je de fondant zelf maakt?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Marsepein Maken