Onderwerp: Aardbeienschuimtaart!
Let op! oud topic!
Ik heb een paar weken geleden voor het eerst zelf Christoffeltaart gemaakt, met schuimbodems (Het recept staat in de rubriek recepten). Dit was zo lekker, dat ik zin had om er nog eens
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Aardbeienschuimtaart!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Let op! oud topic!
Ik heb een paar weken geleden voor het eerst zelf Christoffeltaart gemaakt, met schuimbodems (Het recept staat in de rubriek recepten). Dit was zo lekker, dat ik zin had om er nog eens
OOHHHH lekker!!!!!
Enne Thomas die wordt echt wel bakker zo te zien!!!!
Ziet er ontzettend smakelijk uit!!! Deze gaat ik ook eens proberen, zal mijn dochtertje van 6 heus niet erg vinden, ze is nl. errug gek op aardbeitjes
Enneuh Jozien...ben van het bouwjaar 1972
:D
En laat ík nou uitgerekend die de tip gaf van de aardbeien, zelf de aardebeien nog niet gehaald te hebben ..ben h
Je bent zo jong als je je voelt.... Had je in elk geval niet OUDER geschat dan je bent... hihihi...
Ik heb de aardbeien ook niet zelf gehaald maar manlief gevraagd ze mee te nemen 
lekker, lekker!! en lekker duidelijk 
Ziet er lekker uit!
Mjammie, die ziet er zeker lekker uit......(en ik lust amper taart, dat zegt heel wat, haha)
Ooooh, dat ziet er lekker uit

Christoffel taart is heerlijk maar met aardbeien zou ie superheerlijk moeten smaken... Zo ziet ie er wel uit!!!
zo dat ziet er lekker uit.
Goh, hoe zou het nou komen dat jouw zoon bakker wil worden? 
Deze taart ziet er echt heerlijk uit
!
oooo, die ziet er heerlijk uit
Mjammie, heeeeeeeeeeeeeerlijk.
Wat ziet ie er heerlijk en mooi uit! Fijn die howto erbij. Ik ga hem op mijn lijstje zetten!
Hmmmm Jozien, dat ziet er lekker uit. Denk dat ik in de vakantie dit maar eens ga uitproberen, jammie!
Handig zo'n how to erbij, thankx.
oh het water loopt me in de mond
Mmmmmm dit zit er uit om in te bijten!!
Oh, wat ziet dat er lekker uit! Ik zou z
dat ziet er goed uihuit!!!
groet Corinne
Hmmmmm, heeeeerlijk!!! Ben gek op schuimtaart!!! 
Wat superlekkerrrrr..... mmmmmmmmmmmmm...............
He Jozien,
Ik had 'm voor ons weekje Limburg al wel gezien en begon spontaan te kwijlen
!
Als je nog eens bij mij komt koffiedrinken..... geintje.....
Hij ziet er heerlijkst!!! uit!!! Wil um graag maken maar kan het recept niet vinden.
Bedoel je deze soms?
''Iemand vroeg naar een recept voor hazelnoten schuim. Net in dat draadje dit recept ingetikt, maar ik kan het natuurlijk net zo goed meteen ook hier even een eigen topicje geven, misschien hebben meer mensen er wat aan!
Dit recept is met pecannoten, maar die kun je natuurlijk gewoon vervangen door hazelnoten of walnoten of amandelen ofzo. En het is voor een taart met doorsnede van 20 cm... kun je ook aanpassen.
2 eiwitten
snufje zout
1/2 kop bastersuiker (=250 ml)
1/2 tl vanille essence
1/2 kop peccannoten, fijngehakt
vulling:
1/3 kop suiker
2 el water
3/4 kop pecannoten
1/2 kop slagroom geklopt''
Groet van Marianne
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Aardbeienschuimtaart!