1 Laatst bewerkt door Jamila (19-07-2007 11:21)

Onderwerp: Ook ik ben nieuw :)

Hallo allemaal!!

Wou me even voorstellen :D
Mijn naam is Jamila, ben 19 (bijna 20 xD) jaar en studeer psychologie in Nijmegen.  Ik kom al zo'n beetje 1,5 jaar op dit forum, maar heb me nooit aangemeld om ook berichten te kunnen posten. Kon het nu niet meer weerstaan hihi :) Ik ben ongeveer al vanaf dat ik 9 was bezig met bakken voor verjaardagen enz. dus het is al een hele tijd mijn hobby, maar sinds ongeveer 2 jaar ben ik helemaal into fondant, marsepein e.d.

Dit forum heeft me al vaak geïnspireerd en me helemaal enthousiast gemaakt wat taarten maken betreft, en omdat ik het zo leuk vind mag ik dan ook voor morgen de bruidstaart(en) voor mijn tante maken :D:D Hoop dat het gaat lukken!! Ik zal zeker vaker berichten gaan posten ;)

Groetjes Jamila

2

Re: Ook ik ben nieuw :)

Nou eh..... "welkom", hihi.
Je neust hier al langer rond dan ik, dus beetje vreemd om welkom te zeggen. Nou veel bakplezier en hopelijk zet je eens een foto bij de taartenparade. (Die bruidstaart bijvoorbeeld).

Groetjes Ingrid :+

3

Re: Ook ik ben nieuw :)

Hehe dank je wel :D Ja zal ik zeker doen!!

4

Re: Ook ik ben nieuw :)

ja  welkom op het forum en ik kijk nou al uit naar de foto's van de bruidstaart!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

Re: Ook ik ben nieuw :)

Zo, jij was er vroeg bij met dat taarten bakken. Jong geleerd is oud gedaan. Welkom, ik denk dat je hier 'nieuw' bent, maar je bent zeker geen 'nieuwe taartenbakster'. Ervaring heb je al. Dus kom maar op met die mooie creaties. Welkom!
Grtz,
Lampiaozinho

6

Re: Ook ik ben nieuw :)

Hallo Jamila.,

de bruidstaarten die je voor je tante hebt gemaakt zijn prachtig geworden ... !!!
Leuk dat je je nu ook hebt aangemeld en ik blijf uitkijken naar je taarten.
Veel plezier met bakken en versieren!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

7

Re: Ook ik ben nieuw :)

Dank je wel!! Dat plezier hebben zal wel lukken denk ik hihi ^^ Zooo verslavend dat taarten bakken (en vooral het versieren!) :)

8

Re: Ook ik ben nieuw :)

Heeee... ik studeer ook psychologie in Nijmegen :) Maar gezien je leeftijd zul je denk ik in het eerste of tweede jaar zitten? (ik inmiddels alweer in mijn derde :/) . In ieder geval;  welkom hier en deel vooral je taartbakkunsten met iedereen hier op t forum want de taarten die ik tot nu toe van je gezien heb waren prachtig!

Mijn taarten enzo =) *klik*