1

Onderwerp: dvd met alle spulletjes erbij???

ik was laatst op een site gekomen,waar je een dvd +allerlei spulletjes om een taart te maken kon kopen voor 45,-maar ik kan nergens die site meer vinden!!
ik heb gisteravond de hele avond op internet gezocht,maar nergens die site te bekennen..
weet iemand hier misschien ook wat voor site het is???
ik wil namelijk graag voor moederdag een taart maken,maar heb eigenlijk niet veel/tot geen  ervaring..

alvast bedankt!!

liefs annechien

2

Re: dvd met alle spulletjes erbij???

dit is volgens mij bij planet cake...

www.cake.nl

3

Heb ook meteen even gekeken. Ziet er erg leuk uit!! (de aanbieding en de voorbeeldfilmpjes.) Heb je als beginner volgens mij best wat aan. :)

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

4

hallo ivo,ik heb er ff op gekeken,maar dat is ook niet de site....
maar als nog heel erg bedankt voor het meedenken!!

5

Hoi,

Dit moet de site wel zijn hoor! het is een aanbieding normaal kost de set 55,00 euro maar is nu in de aanbieding voor 45,00 euro. Je kunt hier ook de dvd los kopen als je al spulletjes hebt. Kijk maar op www.cake.nl en dan bij  demo-filmpjes en dan helemaal onderaan op deze pagina 'meer informatie omtrent de dvd'
Bij de set zit bv een spuitzak met diverse spuitmondjes, bloemennagel, royal icing enz. Het zou natuurlijk kunnen dat het inderdaad de juiste site niet is maar het lijkt me dan wel stom toeval?!
Succes

Carla

6

jullie hebben helemaal gelijk!!
super ik heb het gevonden,en gelijk besteld.
site staat nu in mijn favo lijst.

super!!!
liefs annechien

7

Mmm, inge en Marianne..... misschien ook iets voor de webshop met alle nieuwelingen hier? Een starterspakket. ;)

Groetjes Evelien

8

Inderdaad leuk idee, maarre... geen DVD en ook geen 45 eur, maar een soort van starterspakket is er al hoor ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

9

Jeeeeeeeeee had ik dat eerder geweten!! Gaan jullie in de toekomst ook spuitmondjes (geen setjes) verkopen en hoe is het eigenlijk afgelopen met de wegwerpspuitzakken?

10

Hoi Carla,

Spuitmondjes kun je gewoon bestellen hoor. Maar er zijn wel meer dan 300 mondjes geloof ik, dus je snapt dat het niet te doen is om alles op voorraad te hebben. Als je zelf via de wilton site de gewenste nummer opzoekt, dan kan ik je prijzen doormailen en ze bestellen voor je. Geen probleem dus!

Het setje met de "moederdag" spuitmondjes kan overigens ook los gekocht worden als je dat wilt, laat maar weten dan.

Groetjes, Inge

PS Wegwerpspuitzakken staan al in de shop, per 10 of per 100. Ik heb ook gewone (snoep)puntzakken, maar die zijn dus niet zo sterk als de spuitzakken. Het doet het echter prima voor het "gewone" versierwerk en ze zijn een stuk goedkoper :)

Groetjes Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

11

dat is jacobi.com. succes Agaat

annechien schreef:

ik was laatst op een site gekomen,waar je een dvd +allerlei spulletjes om een taart te maken kon kopen voor 45,-maar ik kan nergens die site meer vinden!!
ik heb gisteravond de hele avond op internet gezocht,maar nergens die site te bekennen..
weet iemand hier misschien ook wat voor site het is???
ik wil namelijk graag voor moederdag een taart maken,maar heb eigenlijk niet veel/tot geen  ervaring..

alvast bedankt!!

liefs annechien

12

Dat is www.jacobi.com .

Succes, Agaat