Onderwerp: Geen koekjes of cakes maar wel lekker
Vandaag heb ik chocolaatjes gemaakt. Gevuld met onder andere cointreau, amaretto, verse munt en mokka.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Geen koekjes of cakes maar wel lekker
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vandaag heb ik chocolaatjes gemaakt. Gevuld met onder andere cointreau, amaretto, verse munt en mokka.
Ze zijn vast heel leuk en lekker, maar ehm Foto?
Ja, inderdaad vergeten, maar ik heb heb 'm inmiddels toegevoegd...
Mmmmmmmmmmm
Zien er mooi uit!
Hihi, ik had gelijk, leuk en lekker!
wwwaaauuuww wat ziet dat er lekker uit en het klinkt ook heel erg lekker.
jammer dat je niet even van de computer kan proeven.
Mooi zijn ze geworden hoor!! Mmmmmmm
jummie, doe mij er van ieder maar 1.
ziet er lekker uit zeg
maar hoe doe je dat nu met zo'n vloeibare vulling vullen????
of liever gezegd hoe maak je dat dan dicht?
Heel mooi en lijkt me super lekker. Dat recept met die verse munt zou ik wil willen weten. Ik heb eens pepermuntbonbons gemaakt met essence en dat proef je toch wel (dat het beetje chemisch is).
Hoe doe je dat met die vormpjes? Ik heb de beschrijving er wel van gelezen, dat je de chocola eruit laat lopen en ze daarna vult, maar ik heb dat eens geprobeerd en dat lukt totaal niet. Of er bleef te veel chocola inzitten of er kwam te veel uit. Bovendien zat het onder de luchtbelletjes.
Kortom: vragen vragen vragen en een grote behoefte aan tips!
Dat ziet er heerlijk uit!!!
Hoe ik het gedaan heb? Laat ik maar beginnen bij de vulling, deze hebben allemaal als basis een mengsel van botercreme en iets dikkere banketbakkersroom (met wat minder water aangemaakt dus). Ik denk dat ik hiermee meteen de vaag van Ikkie heb beantwoord. De vulling is dus niet vloeibaar. Deze heb ik op smaak gebracht met de verschillende ingredi
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Geen koekjes of cakes maar wel lekker